Fedezd fel, hogyan változott meg a futball az elmúlt években – a technológia, az adatvezérelt elemzés és a szurkolói kultúra új korszakot hozott.
Tovább olvasomCímke: reklám
Harcosok órája helyett az igazság órája? Amióta nem lehet hirdetni, nagyon durván bezuhant a fideszes műsor nézettsége
A Meta a héten megtiltotta saját felületén a politikai hirdetéseket, ezt a fideszes “Harcosok Órája” című propagandaműsor rettentő látványosan megsínylette. Ugyanis éppen attól a naptól a korábbi nézők 96%-a (!) egyszerűen eltűnt. A jelenlegi átlag nézőszám visszazuhant 6500-ra.
Tovább olvasomSzámítottunk rá? Hiába tiltott, a Fidesz egy kis trükkel megoldotta, hogy továbbra is politikai reklámjait nézhessük a neten
Akár szeretnénk, akár nem. Ha tiltott a politikai hirdetés, akkor simán csak nem szabad bevallani, hogy az, helyezzük el másik kategóriában és aki a pénzt fizeti a hirdetésekért, az pedig legyen egy lengyel cég. Sakk-matt?
Tovább olvasomPócs János dinnyét ajándékozott jászkunsági időseknek
A képviselő maga számolt be eme fantasztikus ajándékról, amiről fénykép és bejegyzés is készült.
Tovább olvasomIsmét egy rendelettel rúgott egy újabbat a Fidesz az ellenzéki erők reklámlehetőségein, a Jászkunság sem lesz kivétel
Sokan nem is tudnak erről, mert az Orbán-kormány érthető módon nem verte nagydobra, hogy ismét jelentősen szűkítették a kormányon kívüli erők (többek között természetesen a TISZA Párt) közterületi megjelenési lehetőségeit. Véletlenül éppen a 2025-ös, 2026-os időszakban.
Tovább olvasomKarikó Katalin nevével csalók hirdetnek olyan kapszulákat, amihez semmi köze sincs
Olyan gyógyászati módszereket és kapszulákat hirdetnek a csalók, amelyekhez semmi köze nincs a Nobel-díjas, jászkunsági származású kutatónak. Erre maga az érintett hívta fel a figyelmet, a hirdetés kizárólag álinformációkat és álinterjúkat tartalmaz.
Tovább olvasomÚj hirdetések jönnek a YouTube-ra, például a 30 másodperces, átugorhatatlan reklámok
Aki okostévéjén szereti a YouTube videóit nézegetni, az eddigieknél is sokkal több, hosszú és bosszantó reklámtartalommal szembesülhetnek. Például a félperces, átugorhatatlan verziót is bevezetik, de a képi tartalmak megállításakor is reklámunk jön. Reklámblokkoló? Ezzel kapcsolatban is van egy rossz hírünk.
Tovább olvasomKét helyi rádió is bírságot kapott – az egyik karcagi, a másik szolnoki
Jogszerűtlenül kivitelezett termékmegjelenítésért bírságolta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az ATV-t a Napló című műsor egyik riportja miatt. A testület ezen kívül egy karcagi és szolnoki helyi rádió műsorainak vizsgálata során hiányosságot tárt fel, ezért bírságot rótt ki a szolgáltatójukra, emellett a szolnoki rádió burkolt reklámot is közzétett. Az NMHH kommunikációs igazgatósága az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében azt írta, túllépte a jogszerű termékmegjelenítés kereteit az ATV Napló című műsorszámának november 13-i adásában egy magánklinika szolgáltatásairól készült riport. Ezt egy bejelentés nyomán indított vizsgálat alapján állapította meg…
Tovább olvasomKállai Mária verejtékes küzdelme a női méltóságért
Sokakat meglepett Bagdy Emőke, az ország egyik legismertebb klinikai szakpszichológusa, amikor nyíltan letette a voksát Németh Szilárd és a Fidesz mellett. Az április harmadikai választások előtt keríteni kellett valakit, aki képviselheti az értelmiséget, hiszen önmagában Győzike és Kis Grófó nem éppen egy igézően lobogó zászló Orbánék egén. Az ember a szava! Németh Szilárd szavai szilárdak, mint neve is, nomen est omen. Nála hitelesebben megnyilatkozó politikust nem ismerek. Egyenes, következetes, mély meggyőződéssel képviseli közös ügyeinket, ezt a képviseletet a parlamentben is rábízhatjuk. -nyilatkozta a 81 éves pszichológus az ország pörkölt felelőséről.…
Tovább olvasomVéletlen? A Cseh Államvasutak egy meleg párt szerepeltető reklámmal mutatja be magyarországi járatát – videó
Valószínűleg az állami vállalat azért akarja így reklámozni magyarországi járatát, hogy ezzel is odaszúrjon a melegellenes Orbán-kormánynak. De mi értelme ennek az adok-kapoknak? Úgy tűnik, a híres V4-es együttműködésből is kiszorul a Fidesz vezette Magyarország. A Cseh Államvasutak nemrég közzétett egy reklámszpotot, amiben a budapesti járatait népszerűsíti. A végén pedig finoman odaszúrnak Orbán LMBTQ-ellenes kampányának. A félperces videóban egy háromfős, átlag cseh család utazik vonattal Magyarországra. A lány be akarja mutatni a szüleit „Peta” nevű párjának. Az apa először azt hiszi, hogy „Peta” fiú (Petr), hátba is ver egy nagydarab…
Tovább olvasom