Jelentős fennakadások a Budapest–Szolnok vasútvonalon a felsővezeték leszakadása miatt

Péntek hajnalban leszakadt a felsővezeték Abony és Szolnok között, ami komoly zavarokat okozott a Budapest–Cegléd–Szolnok vasútvonal forgalmában – tájékoztatott a MÁV. A történtek miatt ezen a szakaszon ideiglenesen szünetelt a vasúti közlekedés, és azonnal megkezdték az autóbuszos pótlást Cegléd és Szolnok között.

Tovább olvasom

Friss: egészen hihetetlen vasúti történet a ceglédi vonalról

Leszállították az utasokat az IC-ről, mivel mozdonyát menet közben egy lerobbant tehervonat vontatásához rendelték. Igen, jól olvasták. Az utasok így a hőség és a pálya közepén ott maradtak áram és klíma nélkül. Elképesztő, mi zajlik.

Tovább olvasom

Kevesen tudják: bár a MÁV éppen “fejleszti” az oldalt, ami a vonatok késését mutatná, két másik weblapon mégis láthatjuk őket

Vicces és egyben félelmetes, hogy mivel véletlenül a MÁV éppen most fejleszti határozatlan ideig éppen azt a weboldalát, amin a késéseket tökéletesen számon lehetne tartani és figyelni, így egy külföldi site-ra kell mennünk, hogy mégiscsak láthassuk. Sőt, már van magyar verzió is. Erről kevesen tudnak még. Reméljük, miniszterünk nem kapcsoltatja ki a jeladókat is.

Tovább olvasom

Távozik a helyettes államtitkár – a minisztérium szerint NEM a MÁV döbbenetes bukdácsolása miatt

Nem zárható ki, hogy ismét egy meghökkentő véletlennek vagyunk tanúi, de az mindenki számára nyilvánvaló, hogy a MÁV az utóbbi hetekben, leginkább a botrányos forrás- és fejlesztéshiány miatt a megszokottnál is sokkal rosszabbul teljesít.

Tovább olvasom

Naponta összeomlik a közlekedés, a MÁV szerint mégis javult a pontosság

Bár májusban sem maradtak el a rendkívüli helyzetek és forgalmi zavarok, a MÁV mégis azt tette közzé a napokban, hogy jelentős javulást ért el a menetrend szerinti közlekedés terén. Az adatok szerint országosan 4%-kal nőtt a vonatok pontossága a tavalyi év azonos időszakához képest.

Tovább olvasom

15 perccel rövidebb menetidőt ígér a MÁV

A Debrecen–Tiszafüred–Füzesabony vasútvonalon jelenleg több felújítási és karbantartási munkát végeznek párhuzamosan, amelyek célja a vonatközlekedés megbízhatóságának növelése és a menetidő csökkentése. A tervek szerint jövőre akár 15 perccel is rövidebb lehet a menetidő a vonatok számára.

Tovább olvasom

“A MÁV vezetői utasításban kapták, hogy a jelentősen késő vonatokat nem jeleníthetik meg a vonatinformációs rendszerben”

Magyar Péter és Juszt László is beszámolt erről a kis “apróságról”, hiszen ha valami nem derül ki, az nincs is. Úgy tűnik, hogy a hatalmas hosszú hétvégés MÁV-égés után megtalálták a módszert a kormánynál, hogyan tüntessék el a vaskos vasúti késéseket. Egyszerűen nem szabad információt adni róluk. Találkoztunk már a jelenséggel?

Tovább olvasom