Mit művelt a teljesen szétesett MÁV csütörtökön?

Vonatmeghibásodások, járattörlések és késések tömkelege szinte minden vonalon, a néhány centis hó teljesen kivégezte az állami vasúttársaságot. Jócskán érintett volt Jász-Nagykun-Szolnok megye is, de volt, ahol komplett fél napra gyakorlatilag teljesen leállt a forgalom. Ennyire készült fel a MÁV a télre?

Tovább olvasom

A csütörtöki nap teljesen kivégezte a MÁV-ot

A csütörtöki napon könnyebb lett volna felsorolni azokat a vonalakat, ahol rendesen jártak a vonatok, mint azokat, ahol nem. A kelet-magyarországi vasútvonalak sem voltak kivételek, a havazás jókora pofont vitt be a jelek szerint nem eléggé felkészült MÁV-nak. Igaz, olyan helyeken is kialakultak kaotikus állapotok, ahol nem is havazott, például a ceglédi és szolnoki vonalakon.

Tovább olvasom

Ismét gondok a szolnoki vasútvonalakon – de miért mondta azt Lázár János, hogy nem feltétlenül kell nekünk Volán vagy MÁV?

Sokan már hónapok óta azt vizionálták, hogy az évek óta megbízhatatlanul teljesítő állami vasúttársaság azért lett ennyire látványosan még rosszabb nyár óta, hogy magyarázható legyen a liberalizálás. Lehet, hogy igazuk lesz.

Tovább olvasom

Ma még megtekinthetjük a szolnoki vasútmodell kiállítást

Negyven méteres terepasztalon is zakatolnak a vonatok a VOKE Csomóponti Művelődési Házban Szolnokon.  A kiállítást szombat reggel 9 órakor nyitották meg és ma még lehetőségünk van megtekinteni, egészen délután 4 óráig. A VOKE Szolnoki Vasútmodellező Klub idén is vendégeket hívott, hogy közös vonatozással töltsék az időt, az immár hagyományos kiállításuk alkalmával. A terepasztalokat modulrendszerben építjük, tíz éve folyamatosan fejlesztjük. Idén 8 új modult tudunk bemutatni, de a régiekre is költünk, hogy még látványosabbak legyenek  – mesélte a Szoljon.hu-nak Gál Péter, a VOKE Szolnoki Vasútmodellező Klub egyik tagja. A művelődési ház…

Tovább olvasom

Már nemcsak a szolnokiak előtt ég a MÁV, az osztrákok levágták járatainkat a nyugat-európai hálózatról

Az osztrák vasúttársaságnak elege lett, hogy a MÁV képtelen legalább nagyjából tartani a menetrendet és mindig óriási késéssel érkezik Bécsbe szinte az összes járatunk, ezzel viszont kaotikussá teszik az ottani közlekedést is, így egyoldalú lépésre szánta el magát Ausztria. Ekkorát még nem égett a vasúti közlekedésünk, mint most Lázár alatt.

Tovább olvasom