Hétfőn ismét alaposan bedőlt a MÁV szolgáltatása a ceglédi és szolnoki vonalakon

Az a legújabb trend az állami vállalatnál, hogy számtalan járatnál már nincs is indoklás, miért nem közlekedik a vonat, csak nincs, el sem indul. És nem is feltétlenül technikai meghibásodás áll a háttérben, azt külön szokták jelezni. Hogy a menetrendszerint létező járatok miért nem indulnak el? Homály fedi, csak sejtéseink lehetnek – például, hogy nincs, aki vezesse a szerelvényt.

Tovább olvasom

Mit művelt a teljesen szétesett MÁV csütörtökön?

Vonatmeghibásodások, járattörlések és késések tömkelege szinte minden vonalon, a néhány centis hó teljesen kivégezte az állami vasúttársaságot. Jócskán érintett volt Jász-Nagykun-Szolnok megye is, de volt, ahol komplett fél napra gyakorlatilag teljesen leállt a forgalom. Ennyire készült fel a MÁV a télre?

Tovább olvasom

A csütörtöki nap teljesen kivégezte a MÁV-ot

A csütörtöki napon könnyebb lett volna felsorolni azokat a vonalakat, ahol rendesen jártak a vonatok, mint azokat, ahol nem. A kelet-magyarországi vasútvonalak sem voltak kivételek, a havazás jókora pofont vitt be a jelek szerint nem eléggé felkészült MÁV-nak. Igaz, olyan helyeken is kialakultak kaotikus állapotok, ahol nem is havazott, például a ceglédi és szolnoki vonalakon.

Tovább olvasom

Ismét gondok a szolnoki vasútvonalakon – de miért mondta azt Lázár János, hogy nem feltétlenül kell nekünk Volán vagy MÁV?

Sokan már hónapok óta azt vizionálták, hogy az évek óta megbízhatatlanul teljesítő állami vasúttársaság azért lett ennyire látványosan még rosszabb nyár óta, hogy magyarázható legyen a liberalizálás. Lehet, hogy igazuk lesz.

Tovább olvasom

Már nemcsak a szolnokiak előtt ég a MÁV, az osztrákok levágták járatainkat a nyugat-európai hálózatról

Az osztrák vasúttársaságnak elege lett, hogy a MÁV képtelen legalább nagyjából tartani a menetrendet és mindig óriási késéssel érkezik Bécsbe szinte az összes járatunk, ezzel viszont kaotikussá teszik az ottani közlekedést is, így egyoldalú lépésre szánta el magát Ausztria. Ekkorát még nem égett a vasúti közlekedésünk, mint most Lázár alatt.

Tovább olvasom