Rengeteg tanulsága van ennek a történetnek és rámutat, miért kell kiskorú gyermekeinket (különösen lányainkat) megfelelően óvni a közösségi média veszélyeitől. A gyermekpornográfia miatt korábban már elítélt férfi álnéven, lánynak kiadva magát, hamis életkorral került közel a két 12 éves kislányhoz… és még rengeteg másikhoz.
Tovább olvasomCímke: közösségi média
Bikinis lányokról kezdett el posztolni Jászapáti katolikus plébániája
Egészen hihetetlen dolog történik napok óta a Jászapáti Római Katolikus Plébánia Facebook-oldalán, hiszen bikiniben pózoló fiatal hölgyekről tesznek közzé egyre több videós tartalmat.
Tovább olvasomSzolnok: miért azt támadják, aki jelez a közösségi médiában egy problémát?
Országosan megfigyelhető, szinte bármilyen közösségi médiás csoportban, hogy a problémát jelző és lefényképező embernek esnek neki és szinte úgy csinál az olvasóközönség, mintha a jelzés nagyobb gond lenne, mint maga a probléma, amit jelez. Szolnokon ez még inkább erősen jelen van.
Tovább olvasomSzolnoki közösségi médiás helyi csoportból törölték a Magyar Péter érkezéséről szóló bejegyzéseket?
Többen is egyöntetűen erről számoltak be, kicsit fel is húzták magukat az önkéntes cenzúrán. Ugyanakkor egy Facebook-csoport adminisztrátora azt tesz, amit csak akar, ha szeretné Magyar Péter Szolnokra érkezését titokban tartani, akkor megteheti.
Tovább olvasomEgyre többeknek szúr szemet, hogy valami nagyon nincs rendben Szolnokon a Zagyva-parti sétánnyal
Nem tudni, hogy a hanyag munkát végző kivitelezőkre zabosak többen, vagy arra a városházi illetékesre, aki ezt a munkát átvette. De amit látunk, az több szempontból is problémás, tekintve, hogy ez egy frissen felújított szakasz. De erre nehéz lenne rájönni.
Tovább olvasomFantasztikus képek, így néz ki a behavazott Jászberény fentről
Kifejezetten művészi és minőségi fotók készültek, a háromcentis havazás is csodaszép fehérré tette a tájat. Ki ismeri fel a saját lakóhelyét felülről?
Tovább olvasomKezd elviselhetetlen lenni a folyamatos martfűi dugó
Az erre haladók már szinte menetrend szerint tudják, hogy ha ehhez a szakaszhoz érnek, akkor ott hosszas és bosszantó várakozás veszi kezdetét. Reggel és délután is borítékolható.
Tovább olvasomKözösségi oldalán ontja magából a kimásolt, egymondatos propagandát a fideszes Kállai Mária
A Megafonra és egyéb propagandamédiumokra elszórt milliárdok egy jól felépített gépezet részei, de ne legyenek kétségeink, az országgyűlésben ülő honatyák és honanyák számára ugyanúgy ki van adva házi feladatként, hogy minél aktívabban posztoljanak a közösségi médiában. Kállai Mária ezt rendre meg is teszi, bár egyre gyakrabban szembejön vele a valóság. Mire használhatja egy országgyűlési képviselő a Facebook-oldalát? Talán arra, hogy tájékoztassa a lakosságot, beszámoljon a rendezvényekről, értesítse az embereket a jövőbeni tervekről. Nos, ez Kállai Mária esetében csak hellyel-közzel valósul meg, ellenben egymondatos külpolitikai szakértések és propagandisztikus megmondások jellemzik oldalát,…
Tovább olvasomGeszti Péter: A magyar politika szavazatmaximalizálása állandó mentális háborús félelmet generál
A magyar néplélek rejtelmeiről, az egyéni és a társadalmi boldogulás lehetőségeiről és nehézségeiről beszélgettek Geszti Péterrel a Szemlélek Társalgóban. Nagy adomány a nem panaszkodás képessége – vetette fel bevezetésként Geszti Péter, miközben elismerte: súlyos állapotban van, egyre mélyebbre ássa magát Magyarország, de szerinte ebben a helyzetben is meg kell tudni találni a belső egyensúlyt. Geszti Péter véleménye szerint a külső körülmények és a közösségi média térhódítása is megnehezíti a boldog élet megvalósítását. “Egyrészt mindenki pozitív dolgokat akar magáról mutatni a közösségi oldalakon, de ezek kreált képek, amik nem a valóságot…
Tovább olvasomMár a politikai szereplők is főként a Facebookon és a YouTube-on hirdetnek
Hiába van állami tulajdonban Magyarországon a közmédia, több nagy országos lefedettségű tv-csatorna és szinte az összes megyei lap, a magyar emberek is egyre inkább a közösségi médiából tájékozódnak, s ebbe beletartozik a politikai tartalmak fogyasztása is. Mint arra a Szabad Európa egyik cikke is rámutat, ez Magyarországon szinte kizárólag két csatornát, a Facebookot és a Google tulajdonában lévő YouTube-ot jelenti egyébként. Ennek egyik fontos következménye, hogy a pártok is követik a választókat, és egyre inkább ezeken a csatornákon hirdetnek. Mint írják, a változás annyi előnnyel mindenképpen jár, hogy a nagy techcégek egyre…
Tovább olvasom