Bár a fideszes propagandisták már ukrán aknamunkának állították be a tüzet, a MOL kijelentette, külső körülmény fel sem merült

Tízen tízféleképpen adtak hírt, illetve lebegtettek különböző titkosszolgálati szálakat a százhalombattai olajfinomítóban keletkezett tűzeset miatt és azonnal összekötötték a szinte ugyanakkor bekövetkezett romániai robbanással. A MOL azonban most kerek-perec közölte, hogy szó sincs külső körülményről és nálunk nem volt robbanás, csak erős tűz.

Tovább olvasom

Láncos kutyaként jelent meg a Szolnok megyei propaganda oldalán Magyar Péter

A Mediaworks által felügyelt megyei hírportálokon megjelent fotókon kisebb eltérések láthatók, de a napokban közzétett Ai-kép közös motívumai minden változatban a megfiatalított, karcsúbb Orbán Viktor, valamint a láncra vert, kutyaként megszemélyesített Magyar Pétert ábrázolják. Nehéz megmondani, lesz-e még ennél lejjebb a kormányzati propaganda és megyei kiszolgálói számára.

Tovább olvasom

Harcosok órája helyett az igazság órája? Amióta nem lehet hirdetni, nagyon durván bezuhant a fideszes műsor nézettsége

A Meta a héten megtiltotta saját felületén a politikai hirdetéseket, ezt a fideszes “Harcosok Órája” című propagandaműsor rettentő látványosan megsínylette. Ugyanis éppen attól a naptól a korábbi nézők 96%-a (!) egyszerűen eltűnt. A jelenlegi átlag nézőszám visszazuhant 6500-ra.

Tovább olvasom

Visszakozik a kormányoldali sajtó, teljesen megbillent a Tisza Párt “adóterveiről” szóló hazugságáradat alapja

Magyar Péter kiemelte, hogy ugyebár az összes fideszes képviselő, valamint a teljes propagandagépezet az Index cikkére hivatkozva állította, hogy a kinyomtatott A4-es papírlap bizony a Tisza Párt választás utáni adótervét mutatja. Megindult a sajtóper és a propagandalap hirtelen elkezdett kihátrálni. Szerintük cikkük “nem is a Tisza Pártról szólt”.

Tovább olvasom

Hibrid háború: orosz befolyásolás a magyar online térben

fake news

A Political Capital átfogó kutatása feltárja, hogyan használják fel Oroszország és szövetségesei a magyar-ukrán diplomáciai feszültségeket a közvélemény befolyásolására és a társadalmi megosztottság fokozására. A kémbotrány után megjelenő revizionista tartalmak mögött nem magyar szereplők állnak.

Tovább olvasom

Milliókat költ politikai hirdetésekre a Facebookon Pócs János

A közösségi médiában terjedő kormányzati propagandáról és annak költségeiről osztotta meg véleményét Bobák Zsolt, Jászberény önkormányzati képviselője. Bejegyzésében kemény kritikával illette Pócs Jánost, a Jászság fideszes országgyűlési képviselőjét, aki – mint írja – „felcsapott tartalomgyártónak” és egyre több videóval árasztja el a közösségi platformokat.

Tovább olvasom

Mérgező anyagként ábrázolja az LMBTQ-közösséget a Harcosok Klubja új videója

A választásokhoz közeledve újra hangsúlyossá vált a kormánypárti kommunikációjában az LMBTQ-kérdés. A Fidesz a Harcosok Klubja Facebook-közösségében osztott meg egy friss videót, amely a múltbeli kampányok jól bevált módszereit alkalmazza újra. A felvételt személyesen Orbán Viktor népszerűsítette – derítette ki a Telex.

Tovább olvasom