Nem mostanában kezdett az ellenzék felé húzni, mivel tavaly februárban már ott volt az influenszer tüntetésen (a fideszes pedofilbotrányokat követően), most még egyértelműbbé tette, kit támogat és kit nem. De már korábban is voltak jelek.
Tovább olvasomCímke: kampány
A Mi Hazánk a Fidesz ellen az alternatíva a vasárnapi tiszafüredi időközin
Tiszakécske és Mosonmagyaróvár mellett Tiszafüred egyik egyéni választókerületében is újra az urnákhoz járulnak a bejelentett lakhelyük szerint érintett állampolgárok. A járási központ, a Tisza-tó fővárosának 2. egyéni körzetében a Fidesz-KDNP és a Mi Hazánk jelöltje között lehet választani.
Tovább olvasomOrbánék most jöttek rá, hogy megöli a vidéket a szegények heroinja
A kábítószer-kereskedőknek kampó – üzente meg Orbán Viktor miniszterelnök a 2026-os országgyűlési választások előtt kevesebb mint másfél évvel. Bár 2012-ben az Európai Unió egyik legszigorúbb drogtörvényét fogadta el az Országgyűlés, majd egy évvel később szavazatmaximalizáló stratégiaként a kormány azzal ámította a társadalmat, hogy 2020-ra nem lesz kábítószer Magyarországon, nyilvánvaló volt, hogy a hangzatos ígérgetéseknek semmi közük a realitáshoz. Hamarosan újra az urnák elé járulunk, a leszámolás a drogkereskedőkkel pedig ismét fontos lett.
Tovább olvasomPócs János megajándékozta a Jász Kolbásztöltő Fesztivál minden csapatát a saját magát ábrázoló pálinkával
A lényeg az önzetlenség és hogy az ilyen alkalmakon semmiképpen ne jelenhessen meg a politika és véletlenül se merülhessen fel bárkiben is, hogy kampányol bármelyik képviselő… vagy hogy is van ez?
Tovább olvasomNagyot nyert a fideszes jelölt a tolnai időközin, Pócs Jánosék is besegítettek
Potápi Árpád János váratlan halála után Tolna 2. választókerületében tegnap, azaz január 12-én tartottak időközi választást. A Tisza nélküli versenyben senkit nem ért meglepetésként, hogy a Fidesz-KDNP jelöltje, Dr. Csibi Krisztina a szavazatok több mint 60%-ának megszerzésével magabiztosan nyert. Az összes Jász-Nagykun-Szolnok megyei egyéniben nyert képviselő reagált a győzelemre, sőt, Pócs János csapata személyesen ment el megtolni a kampányt.
Tovább olvasomMillió lépés az iskoládért: Vesetranszplantált szolnoki lány buzdít mozgásra
Újra elindult a Millió lépés az iskoládért-kampány: a kezdeményezés egyik arca a még mindig csak 13 éves szolnoki lány, Miskolczi Anna, akinek kálváriája egy vérvétellel kezdődött, majd kiderült, hogy egy új, életmentő szervre van szüksége. Édesapja, Miskolczi László habozás nélkül nyújtott segítséget, elmondása szerint még a szívét is odaadta volna gyermekéért.
Tovább olvasomFűrészt kapott ajándékba Pokorni, hogy levághassa vele a “tolvaj fideszesek kezét”
A 2010-es választási kampány egyik leghangzatosabb ígérete volt az azóta már 14 éve hatalmon levő Fidesztől, hogy ha valaki belenyúl a közösbe, annak levágják a kezét. Utolsó munkanapján erre az ígéretére igyekeztek emlékeztetni a visszavonuló Pokorni Zoltánt, mivel úgy vélik, nagyon nagyon sok kezet kellene már levágni.
Tovább olvasomKampány indult a közutasok védelmében
2000 óta 22 közútkezelő halt meg munkavégzés közben figyelmetlen vagy szabálytalanul közlekedő autósok miatt. A Magyar Közút az elmúlt években számos figyelemfelhívó kommunikációs aktivitást indított munkatársai védelmében, legújabb kampányuk pedig a Vedd észre! címet viseli.
Tovább olvasomRengeteg a fiatalokat ért gázolás, a MÁV kampányt indított
Az iskolakezdés alkalmából a vasúttársaság az Oktatási Hivatallal összefogva balesetmegelőzési kampányt indított, amely a fiatalokat érintő vasúti balesetekre fókuszál. Sajnos aktuális a téma: a nyári szünet vége és az új tanév kezdete sajnos súlyos tragédiákat hozott, melyek áldozatai gyermekek és fiatalok voltak. Az elmúlt hónap során két tinédzser életét vesztette és két másik fiatal súlyos sérüléseket szenvedett a figyelmetlenség, valamint a tiltott vasúti területeken való tartózkodás következtében.
Tovább olvasomKezdeményezés a lányok és nők külön költségeinek csökkentésére
A menstruációs szegénység egy régóta létező fogalom és egyben megkerülhetetlen problémája hazánk mai társadalmának. Ennek kapcsán indult el július elején egy kampány, amely a hazai áruházak bevonásával kíván eredményeket elérni az ügyben. A jelenlegi gazdasági helyzet sokak életét teszi küzdelmessé és a nők egy jelentős része még nehezebben tudja fedezni rendszeres kiadásait, így minden forint számít. Szerencsére a Tesco nem hagyta figyelmen kívül a kérdést, és 2024. június 27-től a sajátmárkás egészségügyi és tisztasági betéteinek, tamponjainak, valamint menstruációs bugyijainak árából elengedi azok ÁFA díját. Az aHang civil szervezet kampányában arra kéri…
Tovább olvasom