Ismét gondok a szolnoki vasútvonalakon – de miért mondta azt Lázár János, hogy nem feltétlenül kell nekünk Volán vagy MÁV?

Sokan már hónapok óta azt vizionálták, hogy az évek óta megbízhatatlanul teljesítő állami vasúttársaság azért lett ennyire látványosan még rosszabb nyár óta, hogy magyarázható legyen a liberalizálás. Lehet, hogy igazuk lesz.

Tovább olvasom

Némi ellentmondás van a fideszes politikusok, közte Pócs János nyilatkozata és a valóság között ami a MÁV-ot illeti

Hiába minden kormányzati erőlködés, meg a csodaminiszter, Lázár János miniszteri irányítása, továbbra is naponta vergődik a MÁV. Már nemcsak mozdonyok vagy biztosítóberendezések romlanak el, hanem sorompók is. A fideszes poltikusok azonban optimisták.

Tovább olvasom

Rohamosan építi a kínai kapcsolatot az Orbán-kormány, közben nem jut pénz a szolnoki tiszaligeti strand befejezésére

Miközben Szolnokon információink szerint éppen kínai gazdasági küldöttséget fogadnak és tesznek bejelentést sajtótájékoztatón ennek eredményeként, az LMP Szolnokon is az ellen emelt szót, hogy országunk kínai akkumulátorgyarmat legyen. Az LMP csütörtöki sajtótájékoztatóján jártunk, a városházi eseményre azonban szerkesztőségünket nem hívták meg.

Tovább olvasom

Ettől vajon javul a szolnoki vonalakon a MÁV működése? Lázár kirúgta a vállalat két vezérigazgató-helyettesét

Hosszú évek óta szomorú paródiákba való a Magyar Államvasutak működése, illetve sokszor nem működése. De a miniszter most bekeményített, mert az elmúlt hetekben valóban minden eddigit alulmúlt a vállalat teljesítménye. Az államtitkár szerint vannak, akik direkt szabotálják a működést.

Tovább olvasom

Fasiszta dzsemborinak nevezte Horthy újratemetésének jubileumát Pajor Tamás

Mint arról korábban mi is beszámoltunk, a napokban ünnepelték Horthy Miklós újratemetésének 30. évfordulóját Kenderesen. A megemlékezésen a fideszes politikusok gyakorlatilag versenyt futottak, hogy ki tudja jobban méltatni az erősen vitatott életű kormányzót. A mai napig történelmi vita tárgyát képezi, hogy Horthynak pontosan mekkora szerepe volt a magyar holokauszt megvalósulásában, illetve mekkora a felelősség terheli több százezer magyar zsidó kivégzéséért. Az ünnepség, valamint a politikusok megnyilvánulásai sokaknál kiverték a biztosítékot, többek között Pajor Tamásnál is. Pajor Tamás kifejezetten izgalmas életúttal rendelkezik, kezdetben a Neurotic együttes alapítója volt, majd megtérését követően…

Tovább olvasom

LMP: Lázár János ne fesse zöldre az akkumulátorgyárakat, mert nem azok!

Lázár János kijelentette, hogy nem akar akkumulátorgyár szomszédságában élni. Az LMP azt üzeni Lázár Jánosnak, hogy más sem akar, de mégis fog, mert a kormány rájuk erőlteti a mérgező akksigyárakat. Az LMP arra kéri Lázár Jánost, hogy legyen tisztességes és mielőtt akkumulátorgyárakat építenének egy településre, kérdezzék meg a helyieket erről! Az LMP – Magyarország Zöld Pártja szerint Lázár János szavai szöges ellentétben állnak a valósággal. Az építési és közlekedési miniszter ugyanis azt állította, hogy Magyarország 2004 óta átvette az összes uniós környezetvédelmi szabályt, és nálunk más EU-s tagállamokkal összevetésben is nagyon szigorú szabályoknak kell…

Tovább olvasom

Lázár kiszivárgott beszéde: A fideszes polgármesterek a választásokig nem számíthatnak semmilyen támogatásra

A napokban nagy vihart kavart az építési és közlekedési miniszter azon kijelentése, miszerint a kormány részéről a jövőben nem számíthat semmiféle támogatásra Hódmezővásárhely, amennyiben jövőre ismét megválasztja polgármesternek Márki-Zay Pétert. A nyílt fenyegetés sokak szerint nem csak a Csongrád megyei település lakóinak szólt, hanem minden olyan városnak, ahol 2019-ben az ellenzék legyőzte a kormánypártokat A nyilt kijelentés azonban nem csak ebből a szempontból érdekes, hanem egy májusi, tokaji rendezvényen elhangzott és kiszivárgott információ miatt is, mely szerint a fideszes polgármesterek számára is elzárták a pénzcsapokat, és nem számíthatnak központi támogatásra…

Tovább olvasom

Megyebérlet bevezetésén dolgozik a közlekedési tárca

Az ország egészében az autós közlekedés valódi alternatívájává tennék a közösségi közlekedést, ennek első lépéseként megyebérlet-konstrukció bevezetésén dolgoznak – mondta a Délmagyarországnak a közlekedési és beruházási miniszter. Lázár János a napilap szombati számában megjelent interjúban azt mondta, elérhetőbbé, az autós közlekedés valódi alternatívájává akarja tenni a tömegközlekedést, méghozzá az ország egészében. Egyik első lépésként ezért a MÁV-val az úgynevezett megyebérlet-konstrukció bevezetésén dolgoznak. Ez az autópálya-matricához hasonlóan kedvezményes áron, egyetlen “jeggyel” tenné lehetővé a vidéken élőknek, hogy egy vagy több megyében vasúton és autóbusszal is közlekedhessenek – ahogy az számukra a…

Tovább olvasom