Fejleszteni akar a Volánbusz, az utasok véleményét kérik

A Volánbusz széles körű szolgáltatásfejlesztési tervvel készül, ennek érdekében a vállalat szeretné megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben. Az online kérdőívet kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki. A szolnoki menetrend körüli botrány után a szolnoki utasoknak bizonyára van mit mondania a Volánnak.

Tovább olvasom

Vitézy Dávid rámutatott a főváros első számú problémájára

Ebben azonban akár Szolnokról is beszélhetett volna. Az autóforgalomba nemcsak Budapest fullad bele, hanem más vidéki nagyvárosok is. A megfelelő közösségi közlekedési üzemeltetéshez azonban sokkal több pénz kellene az önkormányzatok kezébe és nem elvonni a kormányzat által.

Tovább olvasom

Jászberény: ha mindenki így reagálna egy ilyen közlekedési esetre, szebb lenne a világ

A könnyed reakciót az is segíti, hogy jelen esetben szerencsére nem történt baleset, bár egyértelműen kirajzolódik, hogy nagy baj is történhetett volna, ha a vétlen fél nem figyel jobban. A vétkes azonban nevét és arcát is vállalva elnézést kért, amit a mai világban nagyon is meg kell becsülni. Jászberény, 2024, így is élhetnénk.

Tovább olvasom

Zúgolódnak a szolnokiak – miért mennek el a buszok percekkel a menetrendi idő előtt?

Többen is arról panaszkodnak, hogy a buszsofőr (még szemkontaktus esetén is) annak ellenére nem veszi fel a járműhöz siető utast, hogy a menetrend szerint még hosszú percek múlva kellene csak odaérnie. Máskor pedig nem jön a járat. Vegyesek a tapasztalatok a szolnoki buszközlekedésről.

Tovább olvasom