Biztosítóberendezés-meghibásodás, kimaradó járatok, komoly késések az elmúlt 24 órában ismét a már szinte megszokott módon.
Tovább olvasomCímke: járatok
A MÁV ismét kritikán aluli napot zárt a szolnoki vonalon
Marad a bosszankodás, a dühöngés. Hiába szerepel a menetrendben, a legtöbb kimaradó járatnál meg sem indokolja a MÁV, miért marad ki, egyszerűen csak nincs. Amikor egymás után kettőnél játsszák ezt el reggel, az külön élmény az utasoknak.
Tovább olvasomKarbantartás miatt teljesen borul a szolnoki vasútvonal menetrendje, a csütörtök pedig megint problémás volt
Már gyakorlatilag az lenne a furcsa, ha valamelyik nap úgy menne végig, hogy nem történik több komolyabb vonatkimaradás, illetve késés a szolnoki vonalon. A MÁV-nak azonban egyáltalán nem csak a Jászkunságban gyűlik meg a baja a szolgáltatás nyújtásával, elképesztő mennyiségű vonat marad ki, robban le, vagy késik sokat.
Tovább olvasomMiért lehetséges, hogy amikor semmi oka nincs, akkor sem közlekednek vonatok a szolnoki vonalon?
Amikor hatalmas viharok vannak, vagy baleset történik, akkor érthető, ha késnek a szerelvények, illetve el sem tudnak indulni. De miért van az, hogy a szolnoki vonalon minden indoklás nélkül simán nem közlekednek a szerelvények szinte napi rendszerességgel?
Tovább olvasomFolyamatos problémák a MÁV járataival a szolnoki vasútvonalon
Nem kellenek zivatarok, baleset, vihar ahhoz, hogy a szolnoki vonalakon (is) folyamatos késések, járatkimaradások legyenek, ezt pedig már az utazóközönség is egyre erősebben szóvá teszi.
Tovább olvasomIsmét komoly gond volt a szolnoki vasútvonalon, talán estére helyreáll a közlekedés
Gyalogost gázolt a vonat, emiatt óriási fennakadások lettek a Budapest-Szolnok-Békéscsaba vasútvonalon.
Tovább olvasomFelsővezeték-sérülés a szolnoki vonalon, kimaradó járatokra és sokkal hosszabb menetidőre számítsunk
A vasúti közlekedés ismét kapott egy pofont. A felsővezeték sérülése miatt két vágányon is szünetel a forgalom, ez a szolnoki vonalat nagymértékben érinti.
Tovább olvasomUtashiány és az omikron-variáns miatt 33 ezer járatot töröl a légitársaság
Pedig már jelenleg is rendkívüli módon megcsappant az utazási hajlandóság, a járvány előtti időszakhoz képest 60%-os kapacitással működnek. Ebből vágnak most még tovább. 33 ezerrel kevesebb járatot indít a Lufthansa télen a koronavírus új, omikron variánsának hatásai miatt, írja az AFP. Carsten Spohr, a cég vezérigazgatója szerint a járvány előttihez képesti 60 százalékos kapacitásból így további 10 százalékot vesznek vissza, mert a január közepétől február végéig tartó időszakra jelentősen visszaesett a foglalásaik száma. A csökkenés kiváltképp a légitársaság központi országait, az omikron által egyre jobban sújtott Németországot, Svájcot, Ausztriát és Belgiumot érinti.…
Tovább olvasom