Válasz a kérdésekre: a bukott fideszes polgármester húzza le a fizetős kórházi betegeket

Talán már meg sem lepődünk, hogy erről a hatalmas botrányról is Hadházy Ákos független képviselőnek sikerült lerántania a leplet. Ha valakinek még nem lenne teljesen világos, miért vannak a közegészségügyben többhónapos, akár többéves várólisták, íme a rideg valóság. Nem véletlenül terel a Fidesz mindenkit a magánegészségügy felé.

Tovább olvasom

Tegnap elkordonozták a Halászbástyát, ma hirtelen elbontatták

A fideszes polgármester szerint “rosszak voltak a visszajelzések”. A netadó tervezete óta nemigen tapasztaltunk évekig olyat, hogy a kormánypárt bármiben is meghátrált volna, elég csak a KATA és a rezsicsökkentési szabályok szétrúgására gondolni. Most azonban nem az első eset, hogy a közharag miatt valamiben visszahőkölnek.

Tovább olvasom

Újabb lufi pukkadt ki, több útszakasz fizetőssé válik, köztük az M4-es és M44-es eddig ingyenes része

Az átadáskor a kormánypárti képviselők sűrűn hangoztatták az ingyenes szakaszok meglétét. Nem sokáig tartott, a Fidesz-kormány minél hamarabb átírná az útdíjak szabályait, több másik mellett ezen a szakaszon is fizetni kellene, ahol eddig nem. Évente 150 milliárdot akar ezzel beszedni a kormány.

Tovább olvasom

Az utolsó szög a koporsóban? Hamarosan fizetőssé válik a Citromail levelezőrendszer

Pedig már hosszú évek óta súlytalannak számított a Google és hasonló levelezőszolgáltatásokkal szemben, de ezzel a hirtelen változtatással, hogy havidíjat kérnének a Citromail használatáért, úgy tűnik, végképp taccsra vágják a szebb napokat is látott rendszert. Fizetőssé teszi a Citromail e-mail küldő rendszerét a szolgáltatás norvég tulajdonosa, a Fjordmail International – írja a HWSW. A változásról üzenetben értesítették a felhasználókat, akik döntési helyzetbe kerültek: tavasztól vagy fizetnek havonta 1999 forintot negyedéves vagy éves előfizetésükért, hogy továbbra is használhassák Citromail fiókjukat, vagy ott hagyják az eddig ingyenes működő levelezőprogramot, és átpártolnak más szolgáltatókhoz. Ugyanakkor…

Tovább olvasom

Átgondolatlan kapkodás: először fizetőssé tették az M4-es érintett szakaszát, majd visszavonták ezt

Év elejétől vált fizetőssé a Törökszentmiklóst és Abonyt összekötő M4-es szakasz, a legtöbben már a matricájukat is megvették, akinek szükséges volt. Most hirtelen teljes pálfordulás, mégis kivették a fizetős útszakaszok közül ezt. Kicsit nehéz értelmezni ezt a kapkodást. A napi.hu 2022. február 17-én este megjelent beszámolója szerint a kormány idén fizetőssé tett több új utat, köztük az M4-es autópálya Abony és Törökszentmiklós közötti szakaszát, ezzel együtt pedig bevezette a Jász-Nagykun-Szolnok megyei matricát. Ezt azonban a csütörtök este megjelent Magyar Közlöny szerint visszavonták. Mint írták, a kormány módosítja a fizetős utakról szóló rendeletet és abban péntektől…

Tovább olvasom

Fizetős lesz az M4-es új szakasza, de pontosan hogyan is működik ez?

Matricával használható az M4-es, de a megyehatár miatt jó tudni, pontosan meddig mehetünk, ha nincs meg a másik megyei matricánk. 2022. január 1-jétől a Jász-Nagykun-Szolnok megyei e-matricával az M4-es autóút Abony-kelet / Szolnok-nyugat csomópont (94-es km) és Törökszentmiklós-nyugat csomópont (118-as km) közötti szakaszát lehet használni. Minden megyei matrica a következő megye első csomópontjáig érvényes. Ez azt jelenti, hogy a Pest megyei matricával megyénkben az első Jászberény/Szolnok-észak csomópontig, vagyis a 99. kilométer szelvényig közlekedhetünk. Természetesen ez visszafelé is érvényes vagyis, ha csak ennél a csomópontnál hajtunk fel az M4-es autóútra és…

Tovább olvasom