Szolnokon és Törökszentmiklóson is figyeljünk oda, megváltozott az áruház parkolási rendje, már részben fizetős

A parkolási problémákra talán megoldást jelenthet az új szabályozás, azoknak elméletileg nemigen jelent majd gondot, akik valóban csak vásárlás miatt állítják le járművüket. A parkolóhelyet “csak használók” számára viszont nem jó hír, ráadásul a szolnoki újítás közel sem olyan szigorú, mint a szentmiklósi.

Tovább olvasom

Újabb útszakaszokon kell mostantól útdíjat fizetni, az M44-es is érintett

Az utóbbi években megszokhattuk, hogy olyan, mint ingyenes gyorsforgalmi útszakasz, szinte megszűnt létezni Magyarországon. Jász-Nagykun-Szolnok megyében is tudnánk mesélni. Az M44-es új szakasza pedig csak néhány hétig volt ingyenes, máris fizetni kell érte.

Tovább olvasom

Döntött a kormány: újabb gyorsforgalmi útszakaszok lesznek fizetősek, érintett az M44-es is

Az állam közel 1,2 milliárdos pluszbevételt vár ettől az intézkedéstől, ami jó eséllyel májustól már életbe is lép. Volt, aki megjegyezte, hogy vajon itt mekkora lehet az árrés az autópályát üzemeltető cégnél, ami köztudottan Mészáros Lőrinc érdekeltsége.

Tovább olvasom

Válasz a kérdésekre: a bukott fideszes polgármester húzza le a fizetős kórházi betegeket

Talán már meg sem lepődünk, hogy erről a hatalmas botrányról is Hadházy Ákos független képviselőnek sikerült lerántania a leplet. Ha valakinek még nem lenne teljesen világos, miért vannak a közegészségügyben többhónapos, akár többéves várólisták, íme a rideg valóság. Nem véletlenül terel a Fidesz mindenkit a magánegészségügy felé.

Tovább olvasom

Tegnap elkordonozták a Halászbástyát, ma hirtelen elbontatták

A fideszes polgármester szerint “rosszak voltak a visszajelzések”. A netadó tervezete óta nemigen tapasztaltunk évekig olyat, hogy a kormánypárt bármiben is meghátrált volna, elég csak a KATA és a rezsicsökkentési szabályok szétrúgására gondolni. Most azonban nem az első eset, hogy a közharag miatt valamiben visszahőkölnek.

Tovább olvasom

Újabb lufi pukkadt ki, több útszakasz fizetőssé válik, köztük az M4-es és M44-es eddig ingyenes része

Az átadáskor a kormánypárti képviselők sűrűn hangoztatták az ingyenes szakaszok meglétét. Nem sokáig tartott, a Fidesz-kormány minél hamarabb átírná az útdíjak szabályait, több másik mellett ezen a szakaszon is fizetni kellene, ahol eddig nem. Évente 150 milliárdot akar ezzel beszedni a kormány.

Tovább olvasom