Fejleszteni akar a Volánbusz, az utasok véleményét kérik

Megosztás

A Volánbusz széles körű szolgáltatásfejlesztési tervvel készül, ennek érdekében a vállalat szeretné megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben. Az online kérdőívet kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki. A szolnoki menetrend körüli botrány után a szolnoki utasoknak bizonyára van mit mondania a Volánnak.

A közlekedési társaság a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében elsőként a közelmúltban elért sikereit és eredményeit ismertette, a közlekedési társaság az elmúlt 5 évben közel 6000 darabos járműállományának már több mint 40 százalékát lecserélte.

„A Volánbusz szándéka az elmúlt évek jógyakorlatainak folytatása, és ehhez fontosnak tartja az utazási szokások alaposabb megismerését. A társaság kérdőíves felmérés formájában szeretne komplex képet kapni arról, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen” – írják.

A kérdőívet, amely anonim és nagyjából tíz percet vesz igénybe, ide kattintva lehet kitölteni. A kérdéseket böngészve elsősorban a lakhely, a leggyakoribb utazási cél és az utazás tervezése felől érdeklődnek. A kitöltők között egyébként ajándékcsomagokat sorsolnak ki.

Sajnos „Szolnok-specifikus” kérdőív egyelőre nem készült, pedig elképzelhető, hogy érdemes lenne. Február végére megszületett a végleges buszmenetrend Szolnokon, írtuk pár nappal ezelőtt. A szolnoki városvezetés és a Volánbusz között azután kezdődtek tárgyalások, hogy sorra érték az új rendszert a lakossági kritikák.

Szalay Ferenc polgármester végül novemberben látta be, hogy szükséges módosítani a menetrendet, mostanra hivatalosan is megtörténtek a korrigálások. Erről részletesebben a fent linkelt cikkünkben olvashat.

Kapcsolódó cikkek