Az olasz milliárdos divattervezőt 91 éves korában érte a halál.
Tovább olvasomCímke: márka
Ismert étteremlánc térne vissza Magyarországra
A Wendy’s, a világ egyik legismertebb gyorsétteremlánca, 23 év után Magyarországon is újra megvetheti a lábát. A márka jelenleg több mint 7200 étteremmel van jelen világszerte, több mint 30 piacon és évente 14,5 milliárd dolláros globális árbevételt generál.
Tovább olvasomKiárusítással búcsúzik az egyik legnagyobb magyar cipőbolthálózat
Közel húsz év után lehúzza a rolót a Playersroom – jelentette be kedd este Gém Péter, a bolthálózatot üzemeltető Szinga Sport Kft. ügyvezetője. A döntés értelmében szeptember 1-jén zár be végleg az utolsó üzlet és ezzel együtt a márka weboldala is elérhetetlenné válik.
Tovább olvasomÚjabb versenyző jelentkezett be az Év Szolnoki Parkolása címre
Megszokhattunk, hogy városunkban márkafüggetlenül rendre akad néhány szabályokat remekül ismerő pilóta, aki parkolásával vívja ki a köz elismerését.
Tovább olvasomÚtjára indították az újjászületett Traubisoda gyártását – videó
Évekkel ezelőtt eltűnt a polcokról rengeteg ember kedvenc üdítőitala, a Traubi. Hamarosan ismét megvásárolhatjuk, rögtön három ízben. Más különlegesség is van a gyártás újraindításával kapcsolatban.
Tovább olvasomIsmerjük a történetet? Így lett Martfű a hazai cipőgyártás fellegvára – itt is a TISZA a középpontban
Bő egy évvel ezelőtt még semmilyen politikai vonatkozása nem volt, ha valaki Martfűn a TISZA nevet említette. Automatikusan mindenki a magát ikonikus márkává kinövő cipőgyárra gondol, aminek népszerűsége évtizedek óta magasan szárnyal.
Tovább olvasomMartfű, mint a magyar cipőgyártás fellegvára – a Tisza márkanév
Egészen régre nyúlik vissza a Tisza cipő története, de időnként egészen összebogozódtak a szálak. De a 30-35 feletti korosztályban nincs, aki ne ismerné a Tisza cipőket.
Tovább olvasomKapaszkodjunk meg, saját logója lett Orbán Viktornak – valószínűleg az alapötlet egy légitársaság jele
Miniszterelnökünk immáron saját branddel rendelkezik, ezt az interneten közzé is tette a kötcsei találkozó alkalmával. Minden fotóra és videóra alkalmazható a miniszterelnök által rejtélyesen bemutatott kék háttér és a nemzeti színű V betű. Egyebek mellett Roger Federernek és Lionel Messinek van ilyen vagány logója. Piros-fehér-zöld V betű sötétkék háttéren: az önmagát a Facebookon amúgy sem kicsit futtató miniszterelnök lapot húzott a self-brandingben, és saját márkajeggyel állt elő a kötcsei pikniket megelőzően. A szombati márkabemutató reggel mindössze egy, az említett színes V betűt ábrázoló fotóval kezdődött, de hamar megérthették a követők,…
Tovább olvasom