Egészen régre nyúlik vissza a Tisza cipő története, de időnként egészen összebogozódtak a szálak. De a 30-35 feletti korosztályban nincs, aki ne ismerné a Tisza cipőket.
Tovább olvasomCímke: márka
Kapaszkodjunk meg, saját logója lett Orbán Viktornak – valószínűleg az alapötlet egy légitársaság jele
Miniszterelnökünk immáron saját branddel rendelkezik, ezt az interneten közzé is tette a kötcsei találkozó alkalmával. Minden fotóra és videóra alkalmazható a miniszterelnök által rejtélyesen bemutatott kék háttér és a nemzeti színű V betű. Egyebek mellett Roger Federernek és Lionel Messinek van ilyen vagány logója. Piros-fehér-zöld V betű sötétkék háttéren: az önmagát a Facebookon amúgy sem kicsit futtató miniszterelnök lapot húzott a self-brandingben, és saját márkajeggyel állt elő a kötcsei pikniket megelőzően. A szombati márkabemutató reggel mindössze egy, az említett színes V betűt ábrázoló fotóval kezdődött, de hamar megérthették a követők,…
Tovább olvasom