Környezetvédelmi játék indul munkahelyi csapatoknak

A rendezvény- és fesztiválzöldítés hazai úttörőjének számító Zöldövezet Társulás vállalati igényekre reflektálva hirdette meg “Működj zölden!” címmel munkahelyi csapatoknak szóló környezetvédelmi edukációs játékát.   A négyhetes irodazöldítő program a résztvevő csapatok közti vetélkedő is egyben. A jelentkező cégek, szervezetek munkatársai amellett, hogy olyan tippeket kaphatnak olvasmányos, videós, kihívásos-játékos formában, amelyekkel valóban értelmes módon tehetnek irodai ökolábnyomuk csökkentéséért, egy zero waste lebonyolítású karitatív csapatépítőt is nyerhetnek. A környezetvédő szervezet az elmúlt években összesen 40 hazai cégnek közel 100 Segéd-kezek karitatív csapatépítőt, vállalati önkéntes programot szervezett. Ezeken az alkalmakon a konkrét fizikai feladatok elvégzésén…

Tovább olvasom

Folytatódik Valentin-napi játékunk, továbbra is várjuk a jelentkezéseket

Januárban elindult Valentin-napi játékunk, ahol keressük Jász-Nagykun-Szolnok megye legszerelmesebb párját. Lehetnek évek óta boldog házasok, az sem baj, ha még csak pár hónapja ismerik egymást, csak egy valami számít: a szerelem. Az érzés, ami annyira feltölt, hogy legszívesebben világgá kürtölnénk és olyan erővel ruházza fel a halandót, akár egy csodás harcost, aki bármire képes.  Most mindenkinek lehetősége van megmutatni, hogy ki a szíve választottja! Máris van néhány bátor jelentkezőnk, de továbbra is várjuk a rózsaszín köd hátán úszó Szolnok megyei párokat. A nyertes egy wellness hétvégével ünnepelheti a közelgő Valentin-napot. Jelentkezni egy közös…

Tovább olvasom

Fél évszázados lett a klasszikus videojáték

Egy pályakezdő szoftvermérnök készítette csak úgy gyakorlás gyanánt. Nem is sejtette, hogy egy több száz milliárd dolláros üzlet alapkövét rakja le. A játéknak ráadásul most is nagyon sokan rajongói, éppen annak egyszerűsége miatt. Hova fejlődött a szoftveripar azóta? 1972. november 29-én jelent meg a világ első, széles körben elterjedt videojátéka, az asztaltenisz-szimulátor Pong. Fekete képernyőn két, síkban mozgó pálcika és egy kocka alakú „labda” – így indult az a ma 300 milliárd dolláros biznisz, amit videojáték-iparnak hívunk. Egyszerűségének egyik oka az volt, hogy Allan Alcorn pályakezdő szoftvermérnök készítette gyakorlásból, amikor…

Tovább olvasom

Egyre több felnőtt vásárol magának fizikai gyerekjátékokat

A globális játékeladások közel 95 milliárd dollárt értek el 2020-ban, ami 2,6 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. 2021-ben hasonló növekedést várnak. Az eladások 15 százalékkal ugrottak meg az idei év első félévében, ráadásul a bevételek több mint negyedét a 19-29 éves korosztály generálja, akik felpörgetik az eladásokat vásárlóerejükkel. A játékszektor jövőjét alakító egyik új irányzat az egyre növekvő kereslet a hagyományos játékok iránt. Az, hogy mi a hagyományos, mást és mást jelent a különböző korcsoportoknak. Legyen az az 1970-es évek gyerekvasútja vagy a 80-as évek Transformers-mániája, egyre több…

Tovább olvasom