Az 54 km/órával cammogó sofőrök esete a 31-es főúton – hasonlóan veszélyes, mint a száguldozás

Vannak, akiknek a 130 sem lenne elég gyors a 31-es főúton, de mi is találkoztunk már számtalanszor azzal a jelenséggel, hogy minden különösebb indok nélkül számos autó vezetője meg sem közelíti a megengedett sebességet, hanem 90 helyett ötvennel, vagy hatvannal halad huzamos ideig. Veszélyes? Határozottan az.

Tovább olvasom

Úgy beállt az M4-es is, mint gerely a földbe

Az Európai Politikai Közösség budapesti találkozójára megannyi vezető személyiség és konvoja érkezett a kontinensről. Ennek azonban ára volt, nemhogy a főváros közlekedése lehetetlenült el, hanem még az autópályáké is. Leginkább persze a cél közelében. Így jártunk az M4-essel is.

Tovább olvasom

Ipari terület vagy lakóövezet? A Gyökér utcában élők döntést sürgetnek

Egy öntudatos közösség, dübörgő kamionok, vitába torkolló lakossági fórum, „nyikorgó” lakosok: Szolnokon, a Gyökér utcában és annak környékén vagyunk, aminek problémájáról először idén februárban írtunk a Szol24-en. A szomszédos utcából a postadepó forgalmának egy részét átterelték ide, ezáltal elviselhetetlenné vált a folyamatos kamionszáguldás és vele együtt az ezzel járó zajhatás. Az egyik ott élő segítségével jártuk körbe a konfliktust.

Tovább olvasom

Egyre elviselhetetlenebb a Szandáról beérkezők számára a végeláthatatlan dugó

A szolnoki közlekedés nem éppen mostanában éli fénykorát. A Volánbusz az utóbbi bő félévben megbízhatatlan, késik, siet, kimaradozik (talán a város óriási tartozása is közrejátszik), a MÁV önmagában fogalom a szolnoki vonalon. De aki autóval közlekedik, az se számítson sok jóra.

Tovább olvasom