Ilyenkor mi a teendő? A kérdés többrétű. Mi lenne a teendő a busztársaság részéről, hogy ne maradjanak már ki járatok az egyébként is sokat kritizált szolnoki menetrendet (nem) követve? És mit lehet ilyenkor tenni az igazolásért?
Erika részletezte a problémát a közösségi médiában. A MÁV-nál már nagyjából megszokhattuk, hogy az élet része az ország bármely pontján a kimaradó járatok és a hatalmas késések miatti mérgelődés és késés a munkahelyről, illetve iskolából. Most már a Volánnál is jobb, ha megszokjuk?
“Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy a Volán ad-e ki valamiféle igazolást, ha kimaradt a járat? A fiam lekéste a vonatát a kimaradt járat miatt, így késik az iskolából. Oda viszont igazolás kell. Köszönöm” – tette fel a kérdést Erika.
“Ha a buszpályaudvarra bemegy, kötelességük leigazolni úgymond, hogy nem jött a busz és kap egy papírt róla” – írta Fanni. Volt már ehhez hasonló élményünk a szolnoki buszokkal kapcsolatban? És minden gond nélkül megkaptuk az igazolást?
Zita pedig egy egészen más típusú problémát tárt fel, ami szintén a napokban esett meg vele. “Elég elkeserítő hogy a mai napon ismét hamarabb ment el a busz 5 perccel! 7:50-kor lett volna ott a Mártírok útján, erre 45-kor már elhúzott! 8500 Ft a rohadt bérlet, a mínuszban séta a gyerekkel, amivel szerencsém van, hogy viszonylag közel lakunk az ovihoz! De könyörgöm, nem ezért veszem meg a bérletet!
A leghamarabbi busz ezután 8:20-kor lett volna.. felsétáltam a piachoz ahol a Rossmannál látom, 8:17-kor hogy ott van az 1A jelzésű busz!! Tegyek panaszt e-mail-ben! Őszintén kérdem minek?? Sose lesz gazdája.” – írta Zita. Ez is érdekes probléma.