Kiakadtak a szolnokiak több rosszindulatú buszsofőrre

Megosztás

Egyikük eddig folyamatosan a buszvezetők pártját fogta a vitáknál, de most végképp betelt a pohár. Valóban elképesztő történetek láttak napvilágot.

Rengeteg panasz érkezik az utóbbi időben a Volánra Szolnokon, de ezek többsége inkább a menetrenddel és a kimaradó járatokkal volt kapcsolatos. Most azonban a buszsofőrökre akadtak ki többen is.

Az első történet P. Terézé, aki a közösségi médiában adta ki haragját. “Én eddig megértettem a buszsofőröket, de némelyik egy pofátlan sz*rházi! Most szombat este 17.40-kor ott állunk öten a kertvárosi megállóban és a 8-as busz a szakadó esőben röhögve elhúz! Ez a pofátlanság teteje! A jogi lépést megtesszük, hogy ez a sofőr többé ne röhögje ki az utasokat! Ne hivatkozzon arra, hogy nem látott bennünket, mert jól láthatóak voltunk! Még csak nem is lassított, szégyelld magad te sz*rházi!” – olvasott be az őket megleckéztető sofőrnek Teréz.

Alexandra egyetértett és kiegészítette saját történetével. “Egyetértek! Mikor nem működik az alkalmazás a jegyvásárlásnál, rohan az ember a buszhoz, ami kivételesen 5 perccel előbb jött… persze pont akkor. Eközben vennéd a jegyet az alkalmazásban majd az nem működik. Köszönök a sofőrnek, semmi válasz, áll, vár, mondom nem megy az alkalmazás, de csak 3 buszmegállót mennék, készpénz nincs nálam. Meg se szólalt, lesett és leszálltam mert addig nem indult el! Köszönöm szépen a megértését ennek a sofőrnek is, hogy a mínuszban lesz*patott, meg a Volán is. Puszi innen nekik. UI: Javaslom a Volánnál bevezettetni az etikett órát, illetve az illemtanórát!”

A többi vélemény sem késett. “Írásban, ajánlott levélben, pontos időre, (napra, percre), megállóra hivatkozva kell feljelenteni a VOLÁN vezetőségnél” – írta Péter, bár mások szerint nem sokra megy vele, mert kimosdatják. “Mi legutóbb az Auchannál botránkoztunk meg. Szerencsére mi hamarabb kimentünk a buszhoz, ami 10 perccel korábban jött a kiírtnál. Ami meglepett, hogy a Family Centernél lévő megállóban megállt és kivárta azt a 10 percet. Viszont aki a Dechatlonnál akart felszállni, így várhatott a következő járatig. Ezt hogy lehet megcsinálni?” – tette fel a kérdést Anita.

De még az eredeti történethez szólt hozzá Ágnes. “Ez nem az első eset. Velem ugyanezt csinálta, piros dzsekiben voltam. Nem is vagyok kis darab, látott, világos volt, elhúzott.” Lídia viszont borúlátó. “Lesz egy jegyzőkönyv felvéve, hivatalból kap egy kis ejnye-bejnyét, közben jót mosolyognak az egészen. Kb így megy – első kézből hallottam ezt. De biztosan vannak olyan esetek is, amikor komolyan veszik a bejelentést. Csak az a ritkább…”

Nekünk is vannak ilyen negatív tapasztalataink Szolnokon a buszsofőrökkel kapcsolatban? Valóban nem lehet ilyenkor mit csinálni?

Kapcsolódó cikkek