Óriási baleset a Keletinél, egyre nyilvánvalóbb a MÁV teljes összeomlása

Vonatkimaradások, jelentős késések, teljes káosz a vasúti közlekedésben, szinte minden vonalat érint a keleti országrészben. A balatoni síntöréses hatalmas gond után azonnal egy újabb, csak már senki nem lepődik meg. Ismét problémákra számítsunk a szolnoki vonalakon (is).

Tovább olvasom

Szép összeget hozott a MÁV-nak a bliccelők megbüntetése júliusban

Idén júliusban a vasúttársaság több mint 15 millió forintot kapott a bliccelőktől, ami eddig példátlan összeg a MÁV-START történetében. A korábbi második legmagasabb havi bevétel 2020 márciusában volt, 13,3 millió forinttal, de ezt idén júliusban megdöntötték a 15,2 millió forintos befizetéssel. A rekordösszeg jelentős késedelmi díjakat és kamatokat is tartalmazott, a legnagyobb egyösszegű befizetés 148 ezer forint volt.

Tovább olvasom

Karbantartás miatti változtatások a MÁV-nál, érintett a Budapest-Újszász-Szolnok vonal is

Ne lepődjünk meg: vasúti pályafelújítások, karbantartások és fejlesztések miatt bizonyos vasútvonalakon a személyszállító vonatok módosított menetrend szerint közlekednek, néhány szakaszon pedig vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat. Sok más melllett a Budapest-Újszász-Szolnok vonal is érintett.

Tovább olvasom

Sikertörténet Szolnokon – a Stadler

Kevés olyan klasszikus sikersztorit tudunk megemlíteni a megyeszékhelyen, mint amilyen az 1942-ben alapított Stadler és szolnoki jelenléte – a svájci Bussnangban székelő vasútijármű-gyártó céga MÁV 30+30 db elővárosi motorvonatok beszerzésére indított közbeszerzési eljárás megnyerése után került hazánkba, a Stadler Trains Magyarország Kft.-t 2005-ben hozták létre.

Tovább olvasom