Már reggel indultak a problémák, a gyenge kezdés után pedig jött az erős visszaesés. Mi kellene, hogy normálisan járjanak a vonatok Magyarországon 2023-ban?
Korán reggel kezdődtek a problémák. “Hétfő reggel a Szolnokról a Nyugati pályaudvarra tartó, Monorról 6:26-kor továbbindult Z50-es vonat (2649) 35-40 perces késéssel közlekedik” – írta a Mávinform.
“Hétfőn a Szolnokról 10:55-kor Szentesre induló személyvonat (7232) helyett pótlóbusz közlekedik.”
“Hétfőn a Keleti pályaudvarról 13:45-kor Nagykátára induló G60-as vonat (3614) nem közlekedik.”
“A Keleti pályaudvarról 16:45-kor Nagykátára induló G60-as vonat (3636) nem közlekedik. Az utasok a Keleti pályaudvarról 17:15-kor Szolnokra induló Z60-as vonattal (3376) utazhatnak. Rákoshegyen és Gyömrőn nem áll meg.
A Rákoshegyig, illetve Gyömrőig utazók a Keleti pályaudvarról 16:50-kor Sülysápra induló S60-as vonatot (3466) vehetik igénybe.”
“Hétfő este a Keleti pályaudvarról 20:15-kor Szolnokra induló Z60-as vonat (3348) Sülysápig S60-as vonatként (3458) közlekedik.
A Sülysápról 21:54-kor a Keleti pályaudvarra induló S60-as vonat (3471) nem közlekedik, utasai a következő, Sülysápról 22:24-kor tovább induló S60-as vonattal (3341) utazhatnak.”
Már nem is igen kommentálják, megszoktatták az emberekkel, hogy hazánkban több, mint egy évtizede borzalmasan, vagy sehogy sem járnak a vonatok. Az állami vállalatnak pedig lenne feladata, de sajnos nem stadion, hogy jól működjön.