Nemcsak Szolnokon bukott meg ismételten az iskolások kompetenciamérésének rendszere

Ez már a harmadik tanév, amikor digitálisan kell elvégezni minden általános (és közép)iskolában a különböző területek kompetenciamérését és ismét lehalt a rendszer, ahogy tavaly és tavalyelőtt is. Nemcsak Szolnokon és Jász-Nagykun-Szolnok megye más városaiban voltak komoly akadozások, hanem országosan.

Tovább olvasom

Tavaly a DKT, most a digitális kompetenciamérés felülete bukott óriásit az iskolákban

2021-ben a “második” digitális oktatás során ösztönözték (néhol kötelezővé tették) a Kréta rendszer egyik alágának, a DKT felületnek használatát a Covid-lezárás alatt, ám a rendszer hatalmasat bukott, hetekig nem lehetett rendesen használni az elégtelen előzetes tesztelés miatt. Az idei évtől a kompetenciamérés zajlik digitálisan, de mindhárom eddigi tesztelésen ez is óriásit bukott. Valahogy mintha Magyarország kormánya felkészületlen lenne ezekben a digitális rendszerekben, ismételten “terheléses támadást” emlegettek a kormányoldalon, amiért harmadszor is elbukott és működésképtelennek bizonyult a kompetenciaméréshez (a jelek szerint rosszul) tervezett felület. De a DKT tavalyi vesszőfutását látva ezen…

Tovább olvasom