Bár az utóbbi időkben megszokotthoz képest egészen tűrhető napot zárt a vasút, de így is jutott probléma rendesen.
A gondok már előző nap kezdődtek, amikor is a hajnali órákban öt órán át a MÁVDIREKT a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon nem volt elérhető karbantartás miatt. Igaz, a Mávinform tájékoztatásánál az egyik hozzászóló megjegyezte, hogy amikor működik, akkor is borzalmas, ahogy egy géppel “beszélünk”.
Reggel azért jött a közlekedési nehézség is, nehogy elteljen egyetlen nap is az utasok számára, hogy a vasúttársaság hibátlanul teljesítene. “Csütörtök reggel a Hatvanból 6:08-kor Szolnokra induló S820-as vonat (5712) 70 perces késése miatt csak Újszászig közlekedik, utasai az Újszászról 8:28-kor továbbinduló személyvonattal (35722) utazhatnak Szolnok felé.
A szerelvényforduló miatt a Szolnokról 8:31-kor Hatvanba induló S820-as vonat (5737) csak Újszásztól közlekedik, utasai a Szolnokról 8:35-kor Vámosgyörkre induló személyvonattal (35727) utazhatnak Újszászig, ahol biztosítják a csatlakozást a késve induló S820-as vonatra (5737)” – írta a Mávinform. Lett folytatása is.
“Jászboldogháza-Jánoshida és Újszász között meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért a Hatvan-Szolnok vonalon 20-40 perccel megnő a menetidő.”
Végül pedig az online fizetés adta be a kulcsot. “Csütörtökön 16:35-től nem működik az OTP SimplePay kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az Elvirában. A szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását. A jegykiadó automatáknál és a pénztáraknál zavartalan a jegyértékesítés.”
A többi vonalon (is) ismét jócskán adódtak problémák, a szolnoki vonalak most megúszták ennyivel.