Október elején eltűnik a Netpincér a kínálatból

Megosztás

Azért nagyon nem kell kétségbe esnünk, mert csak a név változik tulajdonosváltás miatt, a szolgáltatás megmarad.

A német anyacég egységesíti az ételkiszállító márkáit.

Az anyacég döntése nyomán október elejétől Food Pandára keresztelik át a Netpincér ételkiszállító céget – jelentette be a cég egy keddi sajtóeseményen.

A német tulajdonú Food Panda 2013 márciusában jelent meg Magyarországon, végül megvásárolta a hazai nagy konkurenst, a NetPincért 2014 végén – három délkelet-európai, hasonló profilú portállal egy időben. Ezt aztán két évvel később az ugyancsak német Delivery Hero, a világ legnagyobb online ételrendelő-hálózata kebelezte be.

A tulajdonosváltásnak akkor volt egy nagy vihart kavart mellékhatása is: a NetPincér átalakította jutalékos rendszerét. Akkor megszűnt a belépési és a havi díj is, ám az éttermeknek a rendelések után 7 helyett 15 százalékot kellett adniuk a portálnak. “Volt, akinek ez nem tetszett, de az e-kereskedelem is fejlődött közben, és mi is plusz szolgáltatásokat, több hirdetést is kínáltunk nekik” – mondta erről akkor az ügyvezető.

A keddi sajtóeseményen azt mondták, a mostani névváltás mögött nincs tulajdonosváltás, annak oka, hogy a Delivery Hero anyacég szeretné egységesíteni a márkákat, Németország után Magyarországon is. Azt is leszögezték, hogy a partnerekkel nem változik semmi, a jutalékos rendszerük a jelenlegihez képest nem változik.

Azt a tervüket is elmondták, hogy egész Európában ugyanazzal az applikációval lehetne ételt rendelni a jövőben.

A Netpincér Market kiszállító üzletág pedig Panda Market lesz, és több száz új munkahelyet terveznek létrehozni.

A Delivery Hero ötven országban van jelen, 4300-nál több futárral és 2 millió vevőt érnek el – hangzott el az eseményen. (Hvg.hu)

Kapcsolódó cikkek