Kengyelről érkezett az év legszürreálisabb ingatlanhirdetése

A Booking az egyik legnépszerűbb globális szolgáltatásfoglaló oldal: legyen szó repülőjegyről, hotelszobáról, taxiról, vagy autókölcsönzésről, a honlapon minden bizonnyal megtaláljuk a számításainkat. De hogy kerül ide egy kengyeli putri? A „belső udvarral”, „csendes utcával” rendelkező kis kégli nem egy kimondott ékszerdoboz, de sikerült új szintekre vinni a trollkodást.

Tovább olvasom

Ellenfeleihez képest a sokszorosát költi Facebook-hirdetésekre Szalay Ferenc

Mindig jelzésértékűnek számít a politikai hirdetésekre elköltött összegek nagysága, ahogy az is sokatmondó, hogy egy jelölt a saját programpontjait, elképzeléseit szeretné ezáltal minél szélesebb közönséghez eljuttatni, vagy az ellenfelei lejáratására szórja el a pénzt. De mi a helyzet Szolnokon? Ki költött a legtöbbet az idei évben? Ezt nézzük most meg.

Tovább olvasom

Ennél megdöbbentőbb ingatlanhirdetést nem fog találni – csak Kunhegyesig kell menni érte

Csodálatos kis ékszerdoboz – ha valamit, ezt biztos nem fogjuk mondani az interneten meghirdetett kunhegyesi, „családi háznak” minősített omladozó téglarakásra, ami nem meglepő módon nagy meghökkenést keltett az emberekben. Az unortodox villát csekély öt millió forintért lehet vinni.

Tovább olvasom

Keleti körkép – Kiadó üzletek Kecskeméten és Szolnokon

Amikor a 2000-es évek elején Magyarországon is megjelentek a plázák, többen féltek attól, hogy ez a helyi kiskereskedelem végét jelenti. Aztán szépen lassan eltelt két évtized, közben megjelentek a mindent árusító szupermarketek, aztán jött az utolsó csapás. Napjainkban egy új és jóval kártékonyabb kór tizedeli az üzleteket: az infláció. A túlélési esély pedig egyre csökken. A miénkhez hasonló városokban, ahol kevesebb a turistacsalogató történelmi látnivaló, egyáltalán nem könnyű terep eladható szolgáltatásokat kínálni.

Tovább olvasom

A RepTár Szolnoki Repülőmúzeum karácsonyi rajzpályázatot hirdet – értékes nyereményekkel gazdagodhatunk

A hat és tizenöt év közötti gyermekek számára remek lehetőség a múzeum pályázati felhívása. Igyekezzünk tartani a határidőt. Minden korosztályban értékes nyereményeket sorsolnak ki az első három helyezett között, valamint minden egyes pályázó azonnali ajándékban részesül.

Tovább olvasom

Érdekes: kifejezetten lányokat keres maga mellé ügyvédjelöltnek a Borkai-féle szexorgia egyik főszereplője

Bár a hirdetés önmagában is első látásra némi magyarázatra szorul, ehhez egy óriási adalék a botrányos horvátországi videó a fideszes NER szabadidős tevékenységéről. A kommentelők pedig szintén rárepültek az erősen kifogásolható megfogalmazás miatt. Miért éppen lányokat? A Borkai Zsolt-féle híres adriai szextúra egyik főszereplője, Rákosfalvy Zoltán civilben ügyvéd. A NER-es jogász-üzletember a botrány ellenére sem esett ki Orbán Viktor kegyeiből: az övé maradt például a győri, a pécsi és a miskolci kaszinó is. Illetve az ügyvédi irodája, amely most facebookos hirdetésben keres ügyvédjelöltet. Ami azonnal megragadja az olvasó szemét, az az, hogy valami…

Tovább olvasom

Ijesztő: naponta 185-ször adják el az adatainkat interneten

Ezek a háttérben zajlanak tizedmásodpercek alatt, a felhasználó észre sem veszi. Egy friss tanulmány szerint az online hirdetések megjelenítéséhez naponta több száz alkalommal kell eladni a felhasználói adatokat. Amikor felkeres egy hirdetésekkel teli weboldalt, gyakran egy olyan aukció indul el a háttérben, amely a másodperc ezredrészéig tart. Ezen az „árverésen” azok a cégek vesznek részt, amelyek szeretnék, hogy a hirdetésüket megjelenítse a rendszer a felhasználóknak. Ezt a módszert valós idejű ajánlattételnek (real-time bidding, RTB) hívják, és egy új jelentés szerint naponta több százszor is kereskedhet egy felhasználó adataival. A tanulmányt az a…

Tovább olvasom

Csak hogy egyenlőek legyenek a feltételek: az ellenzék 1300, a Fidesz pedig 15000 plakáthelyen hirdethet

Egyre inkább értjük, miért fogalmazott úgy az EBESZ megbízottja, hogy bár a választás szabad, a feltételek egyáltalán nem egyenlőek a kormánypártok és az ellenzék között. Ez csak egy példa a sok közül. „A Fidesz hatalmának nem csak az egyenirányított média a legfőbb támasza, hanem az óriásplakátok és egyéb reklámfelületek kisajátítása is, ezeket nagy mértékben ugyanis Orbán Viktor és szövetségesei felvásárolták az utóbbi években,” mondta Márki-Zay Péter az RTL Klub Híradójának. Az ellenzék hirdetési lehetőségeiről a miniszterelnök-jelölt elmondta, hogy jelenleg 850 helyen van kint az “Orbán megy, rezsicsökkentés marad” plakát, az…

Tovább olvasom

Az alig egy éve létrejött fideszes Facebook-reklámszervezet már félmilliárd forintot szórt el

Egyetlen célja van a Megafonnak, a kormánypárt megmondóembereinek posztjait hirdeti elképesztő intenzitással és sebességgel a legnagyobb közösségi oldalon. Bár kikérik maguknak, hogy ez nem közpénz (egy-két apró jogi ügyeskedés és máris nem közpénz, láttunk már ilyet néhányszor), amivel tolják a posztokat, a hivatalos adatok szerint immáron több, mint 500 milliót költöttek el Rákay Philip, Deák Dániel és társainak posztjaira. A bő egy éve létrejött Megafon központ annak idején azzal az önmeghatározással indult, hogy „profi Facebook-harcosokat” képeznek majd, akiknek segítenek a közösségi médiában elnyomott hangjuk felerősítésében – adta hírül a Telex.hu. Ebből…

Tovább olvasom