“Évente 585 milliót veszít Szolnok egyetlen fideszes üzlet miatt” – AGÓRA Egyesület

Az egyesület felhívta a figyelmet arra, hogyan támogatja Szolnok városa a Fidesz propagandáját egy, a párt számára valóban ügyes, ám a megyeszékhely számára pénzügyileg rettentően káros, a hirdetőfelületek átengedését érintő üzlettel.

Tovább olvasom

Több tucat áldozatát vágta át a szolnoki online csaló

Egy tolnai férfi még tavaly áprilisban fordult a rendőrséghez, miután egy internetes adásvételi oldalon hangfalat akart vásárolni 70 ezer forintért. Az üzenetváltások után megállapodott az eladóval és a vételár felét át is utalta a megadott számlaszámra. A termék azonban soha nem érkezett meg, a szolnoki nőt pedig többé nem tudta elérni.

Tovább olvasom

Viszlát Megafon? Vége lehet az online politikai hirdetéseknek az EU-ban

Októbertől jelentős változás érkezhet az európai politikai kommunikációban: a Meta (Facebook és Instagram) leállítja a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetések kiszolgálását az EU területén. A döntés az uniós politikai hirdetések átláthatóságáról szóló új rendelet (TTPA) életbelépése előtt született, amelyet a technológiai óriás túlzottan bonyolultnak és betarthatatlannak tart.

Tovább olvasom

Pócs János továbbra is képtelen leszakadni Magyar Péterről, most éppen ajándékot vitt a házához

Ez a videó legalább szelídebbre sikerült, mint a disznópörzsölős, amin Ruszin-Szendi Romulusznak üzent a jászsági fideszes képviselő. Feltűnő, hogy bár folyamatosan azt kommunikálja a Fidesz, hogy vezetnek a Tisza előtt, mégis minden politikusuk Magyar Péter befeketítésével foglalkozik. Pócs János sem kivétel.

Tovább olvasom

Milliókat költ politikai hirdetésekre a Facebookon Pócs János

A közösségi médiában terjedő kormányzati propagandáról és annak költségeiről osztotta meg véleményét Bobák Zsolt, Jászberény önkormányzati képviselője. Bejegyzésében kemény kritikával illette Pócs Jánost, a Jászság fideszes országgyűlési képviselőjét, aki – mint írja – „felcsapott tartalomgyártónak” és egyre több videóval árasztja el a közösségi platformokat.

Tovább olvasom

Kengyelről érkezett az év legszürreálisabb ingatlanhirdetése

A Booking az egyik legnépszerűbb globális szolgáltatásfoglaló oldal: legyen szó repülőjegyről, hotelszobáról, taxiról, vagy autókölcsönzésről, a honlapon minden bizonnyal megtaláljuk a számításainkat. De hogy kerül ide egy kengyeli putri? A „belső udvarral”, „csendes utcával” rendelkező kis kégli nem egy kimondott ékszerdoboz, de sikerült új szintekre vinni a trollkodást.

Tovább olvasom

Ellenfeleihez képest a sokszorosát költi Facebook-hirdetésekre Szalay Ferenc

Mindig jelzésértékűnek számít a politikai hirdetésekre elköltött összegek nagysága, ahogy az is sokatmondó, hogy egy jelölt a saját programpontjait, elképzeléseit szeretné ezáltal minél szélesebb közönséghez eljuttatni, vagy az ellenfelei lejáratására szórja el a pénzt. De mi a helyzet Szolnokon? Ki költött a legtöbbet az idei évben? Ezt nézzük most meg.

Tovább olvasom

Ennél megdöbbentőbb ingatlanhirdetést nem fog találni – csak Kunhegyesig kell menni érte

Csodálatos kis ékszerdoboz – ha valamit, ezt biztos nem fogjuk mondani az interneten meghirdetett kunhegyesi, „családi háznak” minősített omladozó téglarakásra, ami nem meglepő módon nagy meghökkenést keltett az emberekben. Az unortodox villát csekély öt millió forintért lehet vinni.

Tovább olvasom

Keleti körkép – Kiadó üzletek Kecskeméten és Szolnokon

Amikor a 2000-es évek elején Magyarországon is megjelentek a plázák, többen féltek attól, hogy ez a helyi kiskereskedelem végét jelenti. Aztán szépen lassan eltelt két évtized, közben megjelentek a mindent árusító szupermarketek, aztán jött az utolsó csapás. Napjainkban egy új és jóval kártékonyabb kór tizedeli az üzleteket: az infláció. A túlélési esély pedig egyre csökken. A miénkhez hasonló városokban, ahol kevesebb a turistacsalogató történelmi látnivaló, egyáltalán nem könnyű terep eladható szolgáltatásokat kínálni.

Tovább olvasom