Harcosok órája helyett az igazság órája? Amióta nem lehet hirdetni, nagyon durván bezuhant a fideszes műsor nézettsége

A Meta a héten megtiltotta saját felületén a politikai hirdetéseket, ezt a fideszes “Harcosok Órája” című propagandaműsor rettentő látványosan megsínylette. Ugyanis éppen attól a naptól a korábbi nézők 96%-a (!) egyszerűen eltűnt. A jelenlegi átlag nézőszám visszazuhant 6500-ra.

Tovább olvasom

Számítottunk rá? Hiába tiltott, a Fidesz egy kis trükkel megoldotta, hogy továbbra is politikai reklámjait nézhessük a neten

Akár szeretnénk, akár nem. Ha tiltott a politikai hirdetés, akkor simán csak nem szabad bevallani, hogy az, helyezzük el másik kategóriában és aki a pénzt fizeti a hirdetésekért, az pedig legyen egy lengyel cég. Sakk-matt?

Tovább olvasom

“Évente 585 milliót veszít Szolnok egyetlen fideszes üzlet miatt” – AGÓRA Egyesület

Az egyesület felhívta a figyelmet arra, hogyan támogatja Szolnok városa a Fidesz propagandáját egy, a párt számára valóban ügyes, ám a megyeszékhely számára pénzügyileg rettentően káros, a hirdetőfelületek átengedését érintő üzlettel.

Tovább olvasom

Több tucat áldozatát vágta át a szolnoki online csaló

Egy tolnai férfi még tavaly áprilisban fordult a rendőrséghez, miután egy internetes adásvételi oldalon hangfalat akart vásárolni 70 ezer forintért. Az üzenetváltások után megállapodott az eladóval és a vételár felét át is utalta a megadott számlaszámra. A termék azonban soha nem érkezett meg, a szolnoki nőt pedig többé nem tudta elérni.

Tovább olvasom

Viszlát Megafon? Vége lehet az online politikai hirdetéseknek az EU-ban

Októbertől jelentős változás érkezhet az európai politikai kommunikációban: a Meta (Facebook és Instagram) leállítja a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetések kiszolgálását az EU területén. A döntés az uniós politikai hirdetések átláthatóságáról szóló új rendelet (TTPA) életbelépése előtt született, amelyet a technológiai óriás túlzottan bonyolultnak és betarthatatlannak tart.

Tovább olvasom

Pócs János továbbra is képtelen leszakadni Magyar Péterről, most éppen ajándékot vitt a házához

Ez a videó legalább szelídebbre sikerült, mint a disznópörzsölős, amin Ruszin-Szendi Romulusznak üzent a jászsági fideszes képviselő. Feltűnő, hogy bár folyamatosan azt kommunikálja a Fidesz, hogy vezetnek a Tisza előtt, mégis minden politikusuk Magyar Péter befeketítésével foglalkozik. Pócs János sem kivétel.

Tovább olvasom

Milliókat költ politikai hirdetésekre a Facebookon Pócs János

A közösségi médiában terjedő kormányzati propagandáról és annak költségeiről osztotta meg véleményét Bobák Zsolt, Jászberény önkormányzati képviselője. Bejegyzésében kemény kritikával illette Pócs Jánost, a Jászság fideszes országgyűlési képviselőjét, aki – mint írja – „felcsapott tartalomgyártónak” és egyre több videóval árasztja el a közösségi platformokat.

Tovább olvasom

Kengyelről érkezett az év legszürreálisabb ingatlanhirdetése

A Booking az egyik legnépszerűbb globális szolgáltatásfoglaló oldal: legyen szó repülőjegyről, hotelszobáról, taxiról, vagy autókölcsönzésről, a honlapon minden bizonnyal megtaláljuk a számításainkat. De hogy kerül ide egy kengyeli putri? A „belső udvarral”, „csendes utcával” rendelkező kis kégli nem egy kimondott ékszerdoboz, de sikerült új szintekre vinni a trollkodást.

Tovább olvasom

Ellenfeleihez képest a sokszorosát költi Facebook-hirdetésekre Szalay Ferenc

Mindig jelzésértékűnek számít a politikai hirdetésekre elköltött összegek nagysága, ahogy az is sokatmondó, hogy egy jelölt a saját programpontjait, elképzeléseit szeretné ezáltal minél szélesebb közönséghez eljuttatni, vagy az ellenfelei lejáratására szórja el a pénzt. De mi a helyzet Szolnokon? Ki költött a legtöbbet az idei évben? Ezt nézzük most meg.

Tovább olvasom