Magyar Péter és Juszt László is beszámolt erről a kis “apróságról”, hiszen ha valami nem derül ki, az nincs is. Úgy tűnik, hogy a hatalmas hosszú hétvégés MÁV-égés után megtalálták a módszert a kormánynál, hogyan tüntessék el a vaskos vasúti késéseket. Egyszerűen nem szabad információt adni róluk. Találkoztunk már a jelenséggel?
A TISZA Párt első embere adott hírt arról, amit a közösségi médiában már napok óta rebesgettek, hogy nem a véletlen műve, hogy a MÁV hivatalos felületeiről csak úgy eltűnnek vonatok. Íme Magyar bejegyzése:
“Ennél a bejegyzésemnél szóltál be decemberben, hogy te mennyit dolgozol és nincs időd henyélni, meg hogy lesz 10 pontos vasúti fejlesztési terv meg vasúti reneszánsz, meg Kánaán, stb. Persze pontosan tudtad már akkor is, hogy ebből egy szó sem igaz, hiszen ezermilliárdnyi fejlesztést/beszerzést állítottál le és felére vágtad a MÁV karbantartási költségvetését is.
Aztán hova jutottunk, újabb félév alatt? Nemcsak, hogy összeomlik a vasút, soha korábban ennyit nem késtek a vonatok, de már arra is utasítod a kivéreztetett MÁV vezetőit, hogy hamisítsák meg az utastájékoztatást és a túl sokat késő szerelvényeket tüntessék el a kijelzőkről és az online rendszerből.“
“János, régen ezt a komcsik csinálták, de ők is csak később, amikor a kellemetlenné vált elvtársakat utólag leretusálták a fotókról…Nehogy te is így járj végül. Úgy hallom, Gulyás, Rogán és Navracsics fenik rád a késeket…
ui.: hallom a vonatok helyett te inkább a buszokban bízol (semmi köze ennek Tiborcz buszos cégének nyilván), de a vasúti összeomlás után egy nappal több száz buszt köröztetni az országban nem csak drága, hanem felesleges is. Mi lenne, ha inkább a vasút működne? Mondjuk, végül a budikat sem sikerült kitakarítani. De legalább a harminc fős kommunikációs stábod már működik…nem irigylem őket” – fogalmazott Magyar Péter. De Juszt László is ugyanígy értesült a MÁV furcsaságairól.
„Több MÁV-os vezető jelezte, hogy Lázár miniszter, a pünkösdi hétvége totális leégése után, azt az utasítást adta szóban a MÁV-nak, hogy a jelentősen késő vonatokat nem jeleníthetik meg a vonatinformációs rendszerben a továbbiakban.”
A jelenleg is 40-60 perc késéssel közlekedő IC 864 és az Ex 19704 Kék Hullám a Balatonra már el is tűntek a térképekről és a vonatinformációs rendszerből. Így persze az automatikus késés-visszatérítés sem fog működni. Ez a megoldás is szellemes, de mondok egy jobbat, hiszen minden a kommunikáció. A sokat késő vonatról azt kell mondani, hogy az nem késett, hanem előbb jött, mert az nem is a mai, hanem a holnapi” – írta az egykori tévés-újságíró.
Nekünk mik a tapasztalataink a vasúti közlekedéssel az utóbbi hetekben-hónapokban?


Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz!