Szombaton és vasárnap is egy volt biztos, hogy a ceglédi és szolnoki vonalon most sem mehet minden egyszerre tökéletesen. Mozdonyhiba, kényszerű átszállás, járatkimaradás, még vasárnap estére is jutott a MÁV meglepetéseiből.
A cinikusabb utasok között már az a hír is terjed, hogy a MÁV dolgozói szándékosan csinálják, hogy ennyire látványosan problémás lett a közlekedés, hogy még inkább felhívják a figyelmet arra, milyen lehetetlen ilyen kevés pénzből, felújítások és új járművek-eszközök hiányában normális szolgáltatást nyújtani. Valóban nem is sikerül.
A Mávinform már szombat kora reggel írta a Jászkunságot érintő első, de nagyon nem utolsó problémákat.
Szombat reggel mozdonyhiba miatt a Debrecenből 4:22-kor Budapestre elindult Cívis InterRégió (6029) csak Ceglédig közlekedett, utasai a Ceglédről 6:48-kor továbbinduló Z50-es vonattal (2617) utazhattak a Nyugati pályaudvar felé.
A szerelvényforduló miatt a Nyugati pályaudvarról 8:20-kor Debrecenen át Miskolcra induló Tokaj IC (IC 652) Ceglédről indul, utasai a Nyugati pályaudvarról 8:25-kor induló Cívis InterRégióval (6072) utazhattak Ceglédig, ahol az átszállást biztosították.
Vélhetően az előző folyományaként kicsit később, szombaton a Miskolcról 7:29-kor Debrecenen át a Nyugati pályaudvarra elindult Tokaj IC (IC 582) csak Ceglédig közlekedett, utasai Budapest felé Ceglédtől a következő, eredetileg 10:38-kor (késése miatt nagyjából 11:09-kor) továbbindult Cívis InterRégióval (6077), vagy a 11:13-kor továbbindult Napfény IC-vel (IC 737) utazhattak.
A szerelvényforduló miatt a Nyugati pályaudvarról 12:20-kor Debrecenen át Miskolcra induló Tokaj IC (IC 656) Ceglédről indult, utasai a Nyugati pályaudvarról 12:25-kor induló Cívis InterRégióval (6084) utazhattak Ceglédig, ahol az átszállást biztosították.
A békéscsabai, a szegedi, a mátészalkai és a győri vonalon is többszörös mozdonyhibáról olvashattunk, illetve a Nyugati közelében felsővezeték-meghibásodásról. Aztán eljött a vasárnap este, ahol megint a jászkunságiak szívhatták a fogukat. Vasárnap este meghibásodott a biztosítóberendezés Kisújszállás és Karcag között, ezért a záhonyi fővonalon ezen a szakaszon 30-50 perccel megnőtt a menetidő – írta a Mávinform.
Pénteken szinte szó szerint ugyanez történt, majdnem ugyanott. Remek kilátások a héten is a MÁV-val közlekedők számára, már ha egyáltalán tudnak közlekedni és nem áll meg a vonat. Igaz, van, amelyik el sem indul.
Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz.