Ismét szörnyű napot zárt a MÁV a ceglédi és szolnoki vonalakon

Megosztás

A problémák már hétfő este elkezdődtek, de a keddi nap semmivel sem lett jobb, sőt, gyenge kezdés után erős visszaesés.

Sajnos azt kell mondanunk, hogy a MÁV ismét hozta a formáját a ceglédi és szolnoki vasútvonalakon, leginkább technikai meghibásodások okozták a sokszor kaotikus állapotokat. A 10-15 perces késésekről pedig általában tudomást sem szereznek azok, akik nem éppen az adott járattal utaznak.

Íme a MÁVINFORM huszonnégy órája hétfő estétől kedd estig, kizárólag a ceglédi és szolnoki vonalakra összpontosítva.

A Nyugati pályaudvaron hétfő este közel fél órán át felsővezetékhiba akadályozta a közlekedést. A hibát a szakemberek elhárították, 23 órakor újraindulhatott a közlekedés. A késő esti órákban az esztergomi, a szobi, a veresegyházi, a ceglédi és lajosmizsei vonalon jelentős késésekre, járatkimaradásokra kellett számítani.

Kedden délelőtt egy korábbi gyömrői váltóhiba javítása miatt a Keleti pályaudvarról 9:50-kor Sülysápra induló S60-as vonat (3472) csak Maglódig, a Sülysápról 10:21-kor a Keleti pályaudvarra induló S60-as vonat (3415) csak Maglódtól közlekedett. Maglód és Sülysáp között a fél órával korábbi vagy fél órával későbbi S60-as vonattal lehetett utazni.

A Budapest-Újszász-Szolnok vonalon karbantartás miatt vágányzári menetrend érvényes. Frissítés:

A Keleti pályaudvarról 10:50-kor Sülysápra elindult S60-as vonat (3424) menetideje 25 perccel nőtt, emiatt csak Mendéig közlekedett. Az utasai a következő, Mendéről 11:57-kor Sülysápra továbbinduló S60-as vonattal (3434) utazhattak. A szerelvényforduló miatt a Sülysápról 11:56-kor a Keleti pályaudvarra induló S60-as vonat (3445) csak Mendétől közlekedett.

Kedden meghibásodott a biztosítóberendezés Hatvan állomáson, ezért 10-20 perccel megnőtt a menetidő a miskolci fővonalon, valamint a Hatvan–Somoskőújfalu és a Hatvan–Szolnok vonalon.

Kedden délután egy műszaki hibás tehervonat akadályozta a forgalmat Karcag és Püspökladány között, elvontatásáig ezen a szakaszon a vonatok csak egy vágányon közlekedtek, a záhonyi fővonalon 15-25 perccel megnőtt a menetidő.

Egy átlagos nap a szolnoki és ceglédi vasútvonalakon…

Kapcsolódó cikkek