Az országos tereprali bajnokság idei utolsó előtti futamát nagykállói központtal rendezik, de ennél sokkal fontosabb, hogy az eseményen mindenki közelről láthatja Mészáros Lőrinc autóversenyzői kvalitásait. Igaz, hogy “csak” az ifjabbikét, de sosem lehet tudni, könnyen lehetséges, hogy az ország leggazdagabb embere is eljön szurkolni Szabolcsba, és az egész familíával összefuthatunk a helyi sportközpont területén.
A terepralit a legtöbb olvasónak nem kell bemutatni, elég csak annyit mondani, hogy Dakar. Ám ha valaki ezek után sem tudja elképzelni, azt kell tanácsolnunk számára, hogy egy terepen rajló gyorsasági és tájékozódási versenyt gondoljon maga elé. A sportág leghíresebb hazai alakja Szalay Balázs, illetve egy időben Palik László volt.
Mint technikai sport, a tereprali egyáltalán nem olcsó mulatság. Amennyiben valaki nem akar hátrányba kerülni, és az élmezőnyben harcolna a legjobbakkal, legalább 400 ezer euró, azaz körülbelül 160 millió forintnyi összegért kell speciálisan versenyzésre épített autót vásárolni. Így tett nemrégiben ifjabb Mészáros Lőrinc is, aki több év alacsonyabb kategóriában eltöltött év után egy cseh műhelytől szerzett be egy csúcsmodellt, amely a Ford F150 Evo + névre hallgat.
A cikk teljes terjedelmében a Szabolcs24 oldalán, ide kattintva olvasható.
FRISSÍTVE: ifjabb Mészáros Lőrinc COVID miatt nem indult a NYÍR1 BAJA versenyén. Ha ez bárkinek csökentette volna az érdeklődését a pilóta szereplése iránt, olvasson bele Hadházy Ákos korábbi posztjába, ahol még több érdekességet olvashat a ,illiárdos sportsikereiről.