Megint hétfő, megint MÁV – a vonat nem jött menetrendszerűen, csak a problémák

Megosztás

Nagyon nem akar működni jelenleg a Magyar Államvasutak, a szolnoki vonal pedig különösen a mumusa vállalatnak. Új hét, új és régi problémák.

Pedig Lázár János mennyire ráparancsolt és befenyítette a MÁV vezetőségét, hogy végre tegyék jól a dolgukat. Lehet, hogy a miniszter úr továbbra sem akarja észrevenni, hogy a hiba forrása sokkal magasabban keresendő? Még nála is magasabban. Nézzük meg a hétfői problémakínálatot, ami a múlt hetiekhez képest még egész szerénynek mondható.

A Mávinform megint már reggeltől kénytelen volt a gondokról írni. A szolnoki vonalakra szűrtük ezt, mert jóval több is volt, ha a többit is számításba vennénk. “Hétfőn a Miskolcról 5:34-kor Nyíregyháza-Debrecen-Szolnok felé a Nyugati pályaudvarra elindult Tokaj IC (IC 580) mozdonyhiba miatt Nyíregyházától várhatóan 50-60 perces késéssel közlekedik tovább.” Megjegyzés: több hozzászóló szerint már a kiírás sincs rendben, mivel ebben az indulási időben ilyen vonat nincs is, csak egy órával később.

“Hétfőn a Szentesről 15:35-kor Szolnokra induló személyvonat (7255) előreláthatólag 30-40 perc késéssel fog indulni, közlekedni, mert Hékéd megállóhelynél meghibásodott egy Szolnokról Szentesre tartó személyvonat (7255).”

“Hétfő este a Monorrról 19:37-kor a Nyugati pályaudvarra elindult S50-es vonat (2731) járműhiba miatt 20-25 perces késéssel közlekedik.

A Nyugati pályaudvarról 20:33-kor Ceglédre induló Z50-es vonat (2888) a 20:38-kor induló S50-es vonat (2758) menetrendje szerint közlekedik Monorig, Monortól a Z50-es vonat (2888) várhatóan 15-20 perces késessel indul tovább.

A Ceglédről 20:48-kor Budapestre induló Z50-es vonat (2831) Monortól a 21:37-kor induló S50-es vonat (2751) menetrendje szerint közlekedik tovább a Nyugati pályaudvar felé.”

Semmi gond, volt már problémásabb nap is, igaz? Ünnepeljünk, ha csak 4-5 vonatot érint naponta valami komoly késés, vagy teljes kimaradás a szolnoki vonalon. Milyen jó lenne érzékelni, hogy valamit ezek áthidalására, a probléma megoldására valóban tenni is akar a MÁV, illetve munkáltatója, a kormány.

Kapcsolódó cikkek