Előfordul, hogy valaki normál életvitel mellett egyszer 87 ezres számlát kap, aztán meg egy 900 forintost. A szakértők pedig megállapították, hogy az MVM kommunikációja zavaros, átlag ember számára teljesen érthetetlen.
Az egyik, érthetetlen számlák miatt létrejött Facebook-csoportnak több mint 90 ezer tagja van. Azt állítják: a felhasználók számára nem érthető az MVM ügyfélszolgálatának kommunikációja a problémás ügyekben.
Ahogy arról korábban olvashattunk, a rezsicsökkentés csökkentése után ugyan úgy tűnt, a több generációs, közös gázórát használó, legfeljebb négy önálló lakással rendelkező, társasháznak nem minősülő ingatlanok nehéz helyzetbe kerülnek, a kormány végül módosított a rendeletén, és az ilyen ingatlanok számára is lehetővé tette, hogy kedvezményesen fizessenek a gázért. Az RTL Híradójában megszólaló, ilyen ingatlanokban élő fogyasztók azonban arra panaszkodnak: érthetetlen, irreális számokat tartalmazó számlák érkeznek az MVM-től.
Az egyik megszólaló hol 87 ezer, hol pedig 900 forintról kap számlát, és a de október óta egyáltalán nem tud fizetni, mert nullás számlákat kap, így vélhetően már jelentős tartozása halmozódhatott fel, de állítása szerint az MVM ügyfélszolgálatán nem tudtak segíteni neki. Ráadásul a korábban megállapított átalánynál jóval nagyobb fogyasztás szerepel a számláin, és állítása szerint az MVM nem jelezte számára, hogy át fogják írni az átalányt, amely révén a fogyasztott mennyiség már kicsúszik a kedvezményes kategóriából.
Ő azt állítja, neki azt mondták az MVM ügyfélszolgálatán, hogy „százával” érkeznek hasonló panaszok.
Egy majdnem 90 ezres tagságú, a számlákkal kapcsolatos félreértésekre szakosodott Facebook-csoport adminisztrátora szerint az MVM kommunikációja nem érthető. Ribárszki Anna szerint sok többgenerációs házban élő család panaszkodik furcsa számlákra – hangzott el a Híradóban. (via Hvg.hu)