A martfűiek alól kirántották az okmányirodát, mehetnek máshova ügyet intézni

Megosztás

Ez év december 31-én megszűnik az ügyintézés a Martfűi Okmányirodában, ugyanakkor 2023. január elsejétől kibővített ügykörökkel és hosszabb ügyfélfogadási idővel Tiszaföldváron, illetve Szolnokon, a kormányablakokban várják majd az ügyfeleket – adta hírül a Martfűi Okmányiroda megszűnését a kormanyhivatal.hu oldalon november 22-én a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal.

Az új típusú kormányablakok már okmányirodai ügyekben is várják az állampolgárokat, legyen szó útlevélről, személyi- és közlekedési okmányról vagy a mozgáskorlátozottak parkolási igazolványáról, mondta Kállai Mária egykori kormánymegbízott 2014-ben.
Hozzátette, az országos hálózat részeként ebben a három Kormányablakban már egységes működési móddal, arculattal, informatikai rendszerrel, egységes nyitva tartással és akadálymentesített környezetben várják az ügyfeleket. Tervek szerint a megyében még 15 kormányablak készül el Jászapátin, Jászberényben, Karcagon, Kisújszálláson, Kunhegyesen, Kunszentmártonban, Martfűn, Mezőtúron, Szolnokon további két helyszínen, valamint Tiszaföldváron, Tiszafüreden, Törökszentmiklóson, Túrkevén és Újszászon.

Berkó Attila főispán 2020-ban azt mondta, hogy Jász-Nagykun-Szolnok megyében 14 integrált ügyfélszolgálat működik, jelen vannak minden járási székhelyen, Szolnokon több helyszínen is.

Most tehát ezek közül a martfűit kiveszik a rendszerből, pedig korábban információk szerint szó volt a bővítéséről is.

Kapcsolódó cikkek