Az egymást követő negyedik évben is ugyanaz nyerte el a legzűrösebb magyar vasútvonal díját, a dobogó második fokán viszont váltás történt. Három olyan vonala volt a MÁV-nak, ahol csak egyszer történt hiba az évben, ebből kettőt bezártak. Természetesen az élen ismét a Budapest-Cegléd-Debrecen-Záhony vonal végzett.
A Hvg.hu ismét összegyűjtötte a magyar vasút legfurcsább és legemlékezetesebb pillanatait 2023-ból.
Nincs meglepetés: ennek eredményeként ugyanaz került a lista első helyére, amely már 2020-ban, 2021-ben és 2022-ben is: a Budapest-Záhony vonal, benne a monori, ceglédi elővárosi vonatokkal és a debreceni, nyíregyházi járatokkal.
Ezúttal 260 hibapontot gyűjtött össze, 46,5-tel többet, mint egy éve.
Viszont amíg 2022-ben már január 1-jén a hibalista élére állt és december 31-ig ott is maradt, 2023-ban január végétől júniusig oda-vissza előzgették egymást a lőkösházi vonallal, és csak az év második felében lett egyértelmű, hogy a záhonyi lesz az első. Sőt, a Budapest-Lőkösháza vonal ezúttal végül lecsúszott a harmadik helyre: a másodiknak a Budapest-Hatvan-Miskolc-Sátoraljaújhely vonal jött be.
Összesen 2804 hibapontot osztott ki a lap, majdnem 500-zal többet, mint 2022-ben, és szinte pontosan ezerrel többet, mint 2021-ben. Ez nem csak azt jelentheti, hogy több hiba történt, hanem azt is, hogy jobb lett az utastájékoztatás. Sok rosszat el lehet mondani a MÁV-ról, de a Mávinform honlapja és Facebook-oldala tényleg megbízható hírforrás, az ott dolgozók óriási munkát végeznek, hogy ha valahol valamilyen probléma van, akkor az gyorsan kikerüljön oda.
További részletek a Hvg.hu-n.