Aki okostévéjén szereti a YouTube videóit nézegetni, az eddigieknél is sokkal több, hosszú és bosszantó reklámtartalommal szembesülhetnek. Például a félperces, átugorhatatlan verziót is bevezetik, de a képi tartalmak megállításakor is reklámunk jön. Reklámblokkoló? Ezzel kapcsolatban is van egy rossz hírünk.
Még csak néhány napja derült ki, hogy rendkívül szigorú módon lép fel a YouTube a reklámblokkolók ellen: egyszerűen nem fognak elindulni a videók, amíg ki nem kapcsoljuk a reklámok megjelenítését letiltó programot.
Már akkor is sok felhasználó panaszkodott az online fórumokon arra, hogy az elmúlt években sokkal több lett a reklám a videós platformon, és most kiderült: még több érkezik.
A YouTube ugyanis most két, ezúttal az okostévéken működő appot érintő új hirdetési formátumot jelentett be. Ezek egyike egy új, 30 másodperces, nem átugorható formátum, amit a legnépszerűbb videók elé fog beszúrni a platform – írja a 9to5Google.
Ez az eddigi két, egyenként 15 másodperces reklám helyett – amiből a másodikat már néhány másodperc eltelte után át lehetett ugrani – egyet lehet majd látni, és azt is kényszerűen végig kell majd nézzék a felhasználók, ha látni szeretnék a kívánt tartalmat.
A másik új hirdetési formátummal látszólag a rendelkezésre álló felületeket akarja jobban kihasználni a YouTube, ugyanis a videók megállításakor fognak majd megjelenni hirdetések. Az általunk nézett videó ekkor zsugorodni fog, és megjelenik a hirdetés. A pontos bevezetési dátumról még nincs információ, de szinte bizonyos, hogy a nagyon közeli jövőben máris találkozhatunk vele. Remek élmény lesz videókat nézni… (via Hvg)