Mit tegyünk, ha szervizre van szükség a szoláriumstúdiónkban?

Megosztás

Ha régóta üzemelteted már a stúdiódat, akkor jól tudod, hogy bizonyos időközönként karbantartásra is szükség van. Amennyiben most vágsz bele a nyitásba, akkor pedig készülj fel arra, hogy a szervizelés is hozzátartozik majd a mindennapos működéshez. Még akár hír is lehet abból, ha egy szolistúdióban hirtelen megáll az élet, mert valami elromlik. Előzd meg a bajt!

Ehhez mindenképpen kell találni egy megfelelő szolgáltatót, akik nagy szakértelemmel végzik a munkájukat. Például a Hollandimpex Szolárium Nagykereskedés karbantartás terén is professzionális segítséget nyújt. A továbbiakban végigvesszük az eshetőségeket, amikor szervizre lehet szükség.

Lehetséges okok

Minden szoláriumcsőnek van egy adott üzemideje, ami tulajdonképpen az élettartama. Ez típusonként különbözhet, de mindig jelzi, hogy ha szervizre vagy karbantartásra van szükség. Ugyanígy a gép, illetve annak összes tartozéka is mutatja, ha valami nem megfelelően működik benne. Melyek ezek a tipikus jelek?

  • Az egyik ilyen a fényerő csökkenése vagy a csövek villogása.
  • Másik a nem egyenletes barnítás.
  • Tipikus előjel az is, ha nem fűt fel időben a szolárium, ez a ventilátor hibájára utalhat.
  • A szokatlan zajok is felhívhatják a figyelmet arra, hogy szervizre van szükség.

Ezeket mindet tapasztalni fogják a vendégek is, ezért nem érdemes halogatni a karbantartást.

A szervizelés menete

Amikor általános szerviz következik a szoláriumunkban, akkor először egy állapotfelméréssel fogják kezdeni a szakemberek. Ezt követi a csövek cseréje, illetve minden egyéb elektronikai vagy mechanikai probléma feltárása, majd megszüntetése.

Hogyan zajlik a csőcsere?

Ha esedékessé és szükségessé válik a csőcsere, akkor az első lépés mindig a készülék áramtalanítása. Ezt követi a régi csövek eltávolítása, majd a környékük megtisztítása. Az újakat úgy helyezik be, hogy fixen álljanak, majd jöhet a tesztelés és újra az üzembe állítás.

Táv- vagy helyszíni szerviz

A Hollandimpex Szolárium Nagykereskedés például távolról is rendelkezésre áll, de helyszíni szervizelésben is segít, így biztosítva a zavartalan működést. Géptípustól függetlenül fordulhatunk hozzájuk segítségért az ország bármely pontjáról, már 35 éves tapasztalatukkal segítenek nekünk.

Legyen az vásárlás előtti tanácsadás és helyszíni felmérés, gépszállítás és beüzemelés, cső-, illetve plexicsere, tisztítás vagy bármilyen szervizelési kérdés, érdemes velük felvenni a kapcsolatot! Ha pedig a megfelelő csőtípust vagy szoláriumot keressük, nézzünk szét a weboldalukon, álló- és fekvő, saját gyártású gépek is találhatóak a kínálatukban.

Arra figyeljünk, hogy az üzemeltetők számára ajánlott árakat csak regisztrációt és belépést követően látjuk, ehhez pedig adószámra is szükség lesz.

Kapcsolódó cikkek