Nincs óra, hogy ne lenne valami gond a magyar vasúttal. A MÁV rendszerszintű problémával küzd. A szolgáltatás felzárkózott az oktatás és az egészségügy lerohasztási szintjéhez.
Csak pár pillantás a MÁVInformra, délelőtt 9 óra után:
7 óra 57 perc
“Csütörtök reggel járműhiba miatt a Szolnokról 6:23-kor elindult G60-as vonat (3337) csak Sülysápig közlekedik, utasai a következő, a Sülysápról 8:10-kor továbbinduló Z60-as vonattal (3347) utazhatnak a Keleti pályaudvar felé. A Z60-as vonat Gyömrőn is megáll.”
8 óra 1 perc
“Frissítés:
Megjavították a váltót, így Újszász és Szolnok között a vonatok már mindkét vágányon közlekednek. A Budapest-Újszász-Szolnok és a Hatvan-Szolnok, továbbá a Vámosgyörk-Szolnok vonalon fokozatosan áll helyre a menetrendszerű vonatközlekedés.
Előzmény:
Csütörtök délelőtt váltóhiba miatt Újszász és Szolnok között a vonatok csak egy vágányon közlekednek, ezért a Budapest-Újszász-Szolnok, a Hatvan-Szolnok és a Vámosgyörk-Szolnok vonalon 20-30 perccel megnőhet a menetidő.”
A román vasút is hozzátesz a gondokhoz.
8 óra 26 perc
“A román vasút tájékoztatása szerint csütörtökön a Bukarestből a Keleti pályaudvarra közlekedő, Lőkösháza határállomsáról 9:24-kor továbbinduló Muntenia InterCity (IC 78) körülbelül 240 percet késik. Békéscsaba állomásról a belföldi vonatész menetrend szerint indul. A Muntenia IC nemzetközi vonatrésze Békéscsabáig közlekedik.”
És ez csak a szolnoki vasútvonalak érintettsége, hol van még a többi! És még csak fél 10 van.